כ-122 מיליון שקל גויסו בערב ההצדעה השנתי לחיילי צה"ל של ארגון ה-FIDF
ביום שני, 23/10/17, התקיים במלון הילטון מידטאון בניו יורק ערב ההצדעה השנתי לחיילי צה"ל של ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית ובפנמה (FIDF). באירוע השתתפו כ-1,200 אורחים מרחבי ארצות הברית, ביניהם פילנתרופים ואנשי עסקים מהמשפיעים בכלכלת ארה"ב, כמו גם אורחים מישראל, שכללו נציגים בכירים מצמרת מערכת הביטחון. קרא עוד >>>ביום שני, 23/10/17, התקיים במלון הילטון מידטאון בניו יורק ערב ההצדעה השנתי לחיילי צה"ל של ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית ובפנמה (FIDF). באירוע השתתפו כ-1,200 אורחים מרחבי ארצות הברית, ביניהם פילנתרופים ואנשי עסקים מהמשפיעים בכלכלת ארה"ב, כמו גם אורחים מישראל, שכללו נציגים בכירים מצמרת מערכת הביטחון.
 
האירוע השנה התקיים בסימן "מצדיעים לגיבורי מערכות ישראל" ונכחו בו דובר הכבוד של הערב, מפקד חיל האוויר היוצא האלוף אמיר אשל, כ-25 חיילים ומפקדים המשרתים כיום במגוון יחידות צה"ל ותזמורת צה"ל, ויוצאי צבא שנלחמו לאורך השנים במערכות ישראל.
עוד השתתפו באירוע: דני דנון, שגריר ישראל באו"ם; דני דיין, הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק; ד"ר מרים ושלדון אדלסון; האלוף (מיל') מאיר כליפי-אמיר, מנכ"ל ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF); ארתור סטארק, יו"ר הארגון; פיטר ויינטראוב, נשיא הארגון ויו"ר ערב ההצדעה; ומגישת ערוץ הטלוויזיה האמריקאי Fox Business News, ליז קליימן, שהנחתה את הערב.
 
"מאז הקמתה, נאבקת מדינת ישראל על זכותה להתקיים כמדינה חופשית ולהבטיח את ביטחון תושביה ואזרחיה. היכולת להתקיים כמדינה חופשית ובטוחה נתונה בראש ובראשונה לקיומו של צבא חזק ומוסרי", אמר מנכ"ל ארגון FIDF, האלוף (מיל') מאיר כליפי-אמיר. "בערב זה, שבסימן הצדעה לגיבורי מערכות ישראל, אנו מצדיעים ללוחמים וללוחמות שלקחו חלק במאבק המתמשך של מדינת ישראל. כל אחד מהם הוא חולייה נוספת בשרשרת הגבורה של צה"ל ומדינת ישראל לאורך הדורות, וכולנו חבים להם תודה עמוקה. בעוד שמשימתם היא לשמור על הבית, משימתנו כארגון ה-FIDF היא לדאוג להם".
 
במהלך הערב ציינו 50 שנה למלחמת ששת הימים כשטייס חיל האוויר האגדי, דני שפירא, שהיה מבין הראשונים להגן על שמי הארץ, שיתף את סיפורו עם הנוכחים. האלוף אמיר אשל דיבר על האתגרים הביטחוניים הניצבים בפני המדינה על שלל גזרותיה והחידושים הטכנולוגיים האחרונים בחיל האוויר, כולל רכישת מטוסי הקרב F-35. "מטוסי אדיר משנים את כללי המשחק, הם משדרגים את חייל האוויר כמה רמות , ואת צה"ל כולו שהופך להיות צבא הרבה יותר טוב" אמר אשל.
 
אמיר עופר, שהשתתף במבצע אנטבה והיה החייל הראשון שנכנס לטרמינל שדה התעופה והכריז בפני 102 החטופים הישראלים שחיילי צה"ל הגיעו לשחררם, דיבר אף הוא בערב ולא השאיר עין יבשה באולם.
 
ערב ההצדעה השנתי בניו יורק הוא אירוע גיוס התרומות המרכזי של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב. השנה, נתרמו למען רווחת חיילי צה"ל מעל 35 מיליון דולר במהלך האירוע. בין התרומות המובילות: ד"ר מרים ושלדון אדלסון המשיכו את תרומתם הנדיבה לארגון ותרמו 7 מיליון דולר, עמותת אור לחייל תרמו 2 מיליון דולר, חברי המנהיגות הצעירה סניף ניו יורק תרמו 1.5 מיליון דולר, קרן ג'נסיס ,מסע ישראלי, ארגון נפש בנפש, תרמו כל אחד מיליון דולר.
 
קרדיט צילום: שחר עזרן
סגור
http://debby.co.il/he/news-list/%d7%94-fidf-%d7%9b-122-%d7%9e%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%92%d7%95%d7%99%d7%a1%d7%95-%d7%91%d7%a2%d7%a8%d7%91-%d7%94%d7%94%d7%a6%d7%93%d7%a2%d7%94-%d7%94%d7%a9/
בכירה של PayPal העולמית שובה את מבקרי כנס Technovation בתל אביב
"אחד המחסומים העיקריים לאימוץ הזדמנויות והשגת הצלחה הוא היעדר ביטחון – פחד.  כולנו גילינו כי בשלב מסוים בקריירה, הרגשנו לא ראויים או חסרי הכשרה מתאימה לתפקיד אותו רצינו", אמרה לואיז פלאן, סמנכ"ל תפעול עולמי ב-PayPal בהרצאה מעוררת השראה שהתקיימה בכנס Technovation של העיתון TheMarker בתל אביב.
פ
קרא עוד >>>"אחד המחסומים העיקריים לאימוץ הזדמנויות והשגת הצלחה הוא היעדר ביטחון – פחד.  כולנו גילינו כי בשלב מסוים בקריירה, הרגשנו לא ראויים או חסרי הכשרה מתאימה לתפקיד אותו רצינו", אמרה לואיז פלאן, סמנכ"ל תפעול עולמי ב-PayPal בהרצאה מעוררת השראה שהתקיימה בכנס Technovation של העיתון TheMarker בתל אביב.
פלאן סיפקה לקהל השראה במילות חכמה שהתבססו על הניסיון האישי שלה, דרכן חשפה את הלקחים אותם למדה במהלך הקריירה שלה: להתגבר על פחדים, להבין כי כולם חשים חוסר ביטחון – החל מהעובד הזוטר ביותר ועד המנהל הבכיר ביותר – ותמיד לשאוף ללמוד מ"כישלונות מדהימים".
"ההתרגשות אינה בעיה," היא אמרה, "כי אחד היתרונות בהתרגשות כאשר אתם חדשים בתחום הוא שאתם יכולים לשאול שאלות שייתכן שלא נשאלו על ידי אחרים או לגשת לבעיה מזווית אחרת. הכי חשוב הוא להתמקד בהליך הלמידה."
כאחת הנשים המשפיעות ביותר בקהילת ההיי-טק העולמית, פלאן גם התייחסה באופן ספציפי ליזמיות, תוך שהיא עודדה אותן לצאת מאזור הנוחות שלהן ולאתגר את עצמן וליטול סיכונים. "הייתי אומרת לכל אישה, בכל בוקר כשאת מתעוררת, במקום לצרוך כפית קפה – קחי כפית ביטחון."
פלאן גדלה במשפחה בת 17 ילדים בכפר באירלנד והיא הוסמכה כאחות – קריירה בה לא עסקה מעולם. היא חזרה ללמוד משפטים וכלכלה. "הלכתי ל-16 ראיונות כדי להתקבל לעבודה ב-PayPal – לא הייתי כל כך טובה, תנאי ההעסקה לא היו כל כך טובים," היא נזכרה. היום, לאחר 11 שנים, פלאן ממונה על 2,600 עובדים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה במטרה להוביל את השינויים הכספיים והפיננסיים החולשים על העולם.
כנס Technovation של העיתון TheMarker הוא אחד מכנסי ההיי-טק הבינלאומיים המובילים בישראל, הנערך על ידי אחד השחקנים הכלכליים המשמעותיים בתקשורת הישראלית, TheMarker.  מדי שנה, הכנס מושך אליו יזמים ומובילי דעה בכירים בתעשייה לדיון בפלטפורמות טכנולוגיות חדשות, בפוטנציאל שלהן ובשילובן האפשרי עם ענקי טכנולוגיה כמו גם ההשלכות שבשילוב זה על חיי היום יום שלנו.
סגור
http://debby.co.il/he/news-list/%d7%91%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%94-%d7%a9%d7%9c-paypal-%d7%94%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9e%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%95%d7%91%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99-%d7%9b%d7%a0%d7%a1-technovation/
מי בעל הנכס? 5 נקודות על פייסבוק, הצינור והאח הגדול
מנכ"ל Debby&Ron עם התובנות, המסקנות והחשיבה האסטרטגית לעתיד על רקע שאלת הזכויות על עמודי הפייסבוק של 'הצינור' ו'האח הגדול'
 
המאבק המתוקשר בין פייסבוק לגופי התקשורת קשת, רשת וערוץ 10, סב
קרא עוד >>>מנכ"ל Debby&Ron עם התובנות, המסקנות והחשיבה האסטרטגית לעתיד על רקע שאלת הזכויות על עמודי הפייסבוק של 'הצינור' ו'האח הגדול'
 
המאבק המתוקשר בין פייסבוק לגופי התקשורת קשת, רשת וערוץ 10, סביב שאלת הזכויות על עמודי הפייסבוק של "האח הגדול" ו"הצינור", מעלה כמה נקודות
מרתקות למחשבה על כוחו העולה של התוכן הדיגיטלי ומערכת היחסים הרגישה בינו לבין המותגים שאותם הוא משרת.
 
הנה 5 מחשבות ששווה מאוד להתעכב עליהן:

1. Show me the money. נתחיל, איך לא, בכסף. הפרשה האחרונה משקפת, למי שלא הפנים עדיין, את מעמדו של נכס תוכן דיגיטלי כבעל ערך כלכלי לכל דבר, שאותו ניתן לכמת. במערכת היחסים של העולם העסקי, בין חברות התוכן הדיגיטליות לבין המותגים, רבים מהלקוחות מבקשים להבין לעתים קרובות את ה-ROI (Return On Investment) של פעילות התוכן שלהם בנכסים השונים. לאט-לאט, תוך כדי חלחול ההכרה בחשיבות הערך שהתוכן הזה מעניק, החברות מבינות כי את ההחזר על ההשקעה על נכס דיגיטלי ניתן לשקלל לא רק לפי מכירות, אלא גם לפי שווי למכירה או המרה, ושווי חשיפה או מעורבות (engagement). כך המותגים יידעו להעריך את עוצמת הנכס שיש להם ביד, ולנהל מערכת יחסים הדדית ומעצימה עם השותפים האסטרטגיים שלהם במשרדי התוכן.
 
2. ביצת זהב, ותרנגולת. המקרה שעלה השבוע לכותרות העלה גם שאלה מעניינת, ואף אומר בזהירות ערכית, סביב פיצול עמוד הפייסבוק בין "בעלי" הנכס, לצורך העניין "המשקיע" או העסק שהקים אותו; לבין המותג, "העמוד", אשר עבר בעלות: היכן מקומם של הגולשים, להלן "הצרכנים", בתוך המאבק הזה? הרי הפיצול שנעשה משפיע גם על החברים בו. האם הם מעוניינים בתוכן של המותג או בתוכן של בעל העמוד? או במילים אחרות, מה קדם למה: ביצת הזהב, או התרנגולת?
 
3. ואיזה מסכנים האוהדים. לפי תנאי השימוש של פייסבוק, שמות העמודים חייבים לשקף את תוכן הדף. אך האם עמודים בעלי תוכן עם אופי כל כך מובהק כמו "האח הגדול" ו"הצינור" יכולים פתאום להחליף את עורם ולייצר תוכן אחר? התשובה היא כמובן שלא. הרי הגולשים בעמוד (יותר ממיליון ב"הצינור", כחצי מיליון במקרה של "האח הגדול") בחרו לעקוב אחרי הדף בגלל התוכן שבו, ולכן אם העמוד משנה את אופיו (כמו במקרה של קשת ו"האח הגדול") הוא למעשה מפר הסכם שבשתיקה שהיה לו עם החברים בעמוד, אשר להם התחייב לספק תוכן ממותג "האח הגדול". התגובה שפרסמה פייסבוק לפרשה, שהודיעה כי "בסופו של דבר, המשתמשים בפייסבוק הם אלו שמחליטים אחרי אלו עמודים הם יעקבו", רק מחזקת את עמדה זו.
 
4. לכל דבר יש מחיר. אולי כל התסבוכת הזו היתה יכולה להימנע, לו במעבר מותגי התוכן בין גופי התקשורת, היו מכירים הצדדים בכך שעמוד פייסבוק, בטח כזה עם מאות אלפי עוקבים, הוא נכס כלכלי ותדמיתי לכל דבר, אותו ניתן למדוד ולתמחר באופן קבוע מראש – כפי שהסברתי בסעיף 1. אז, במקרה של קונפליקט בין בעל העמוד למותג, בעל העמוד צריך למכור את הנכס למותג.
 
5. מחזקים את הבית. ולסיום, בואו נדבר על המושג House of brands ("מותג על"). פרשת עמודי הפייסבוק יכולה לספק עוד תובנה לחברות הגדולות, אלו שמחזיקות במספר רב של מותגים, כמו יוניליוור, שטראוס, החברה למשקאות ועוד, לגבי הדרך שבה הן מסתכלות על המותגים שלהן. האם הן מתייחסות לכל מותג בנפרד? האם לכל מותג שפה משלו? קשר משלו עם הלקוח? האם המותג שואב את כוחו מהערכים שלו עצמו או שהכוח מגיע ממותג העל שתחתיו הוא חוסה? האם הן יתפקדו כ-House of brands הלכה למעשה?
כשהפרשה האחרונה תסתיים ובית המשפט יחליט את אשר יחליט, על מותגי העל קשת, רשת וערוץ 10 יהיה לשנות את התפיסה ולא רק לחשוב כמותג על, אלא גם לפעול כך. הם יצטרכו לחשוב על התוכן הדיגיטלי העצמאי שהם מייצרים בצורה אסטרטגית, כזה שצריך לשקף את ערכי מותג העל מצד אחד, ומצד שני להישאר מעניין, רלוונטי ואטרקטיבי, כמו המותגים שבבעלותו. כדי שגם אם מותג העל יאבד את אחד מנכסיו הדיגיטליים החשובים, אז יתבהר כוחו האמתי של התוכן אותו הוא יודע לייצר.
 
לקריאת המאמר שפורסם ב-ICE ניתן ללחוץ כאן
סגור
http://debby.co.il/he/news-list/%d7%9e%d7%99-%d7%91%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%a0%d7%9b%d7%a1-5-%d7%a0%d7%a7%d7%95%d7%93%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%9c-%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%91%d7%95%d7%a7-%d7%94%d7%a6%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a8-%d7%95/
ישרוטל משיקה את מלון היוקרה החדש "אוריינט" בירושלים
"לקחת פרויקט משלבי התחלה לסיום זה דבר סבוך שדורש מאמץ רב של הרבה מאוד אנשים שאני מודה להם מאוד. יש לנו הכבוד להיות חלק מתרבות מזרח תיכונית עתיקה של אירוח, ואנו רוצים שאנשים מכל מקום בעולם יגיעו לכאן ויספרו לאחר מכן במקומותיהם על כל הטוב שיש בישראל".
אלו המילים של ג'וליאן לואיס, הבעלים ויו"ר חב
קרא עוד >>>"לקחת פרויקט משלבי התחלה לסיום זה דבר סבוך שדורש מאמץ רב של הרבה מאוד אנשים שאני מודה להם מאוד. יש לנו הכבוד להיות חלק מתרבות מזרח תיכונית עתיקה של אירוח, ואנו רוצים שאנשים מכל מקום בעולם יגיעו לכאן ויספרו לאחר מכן במקומותיהם על כל הטוב שיש בישראל".
אלו המילים של ג'וליאן לואיס, הבעלים ויו"ר חבר המנהלים של רשת ישרוטל, בנאום הפתיחה של אירוע השקת מלון אוריינט בחודש האחרון.
 
המלון היוקרתי והחדש של רשת ישרוטל בעיר ירושלים פותח שעריו בתום 4 שנות הקמה, ומממש את חזונו של דיוויד לואיס, אשר הקים את רשת ישרוטל לפני 34 שנים עם המלון הראשון בעיר אילת— ישרוטל המלך שלמה— מתוך מטרה להביא לתייר הישראלי את חווית האירוח הטובה ביותר בארץ.
 
מלון אוריינט ירושלים, הממוקם בכניסה לשכונת המושבה הגרמנית, ובצמוד למתחם תחנת הרכבת הישנה, מצטרף למותג מלונות היוקרה של הרשת, לצד; כרמים, בראשית, יערות הכרמל, רויאל ביץ' תל אביב ורויאל ביץ' אילת.
 
המלון מציע חווית אירוח ייחודית, במבנה המתכתב עם ההיסטוריה של ירושלים, לצד ההדר והנוחות של מלון יוקרה מודרני. מיקום המלון, באזור מרכזי ומבוקש בלב ירושלים המערבית, ובמרחק הליכה מחומות העיר העתיקה ומאתרי התיירות המרכזיים של העיר, מבטיח 'חוויה ירושלמית' איכותית במיוחד.
סגור
http://debby.co.il/he/news-list/%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%98%d7%9c-%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%9c%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a7%d7%a8%d7%94-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%90%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%99/
בעולם הענקים: כך משיקים אירוע כדורסל
כולנו מרגישים לעיתים קטנים. בין אם בעמידה מתחת לצוק, בצפייה מעלה למגדל גבוה או בהשתתפות באירוע המתקיים עם עשרות אגדות כדורסל. כל אחד היה מרגיש קטן בנוכחות ענקים – מכל בחינה שהיא –מיקי ברקוביץ', דורון ג'מצ'י, בועז ינאי, גור שלף, עמרי כספי ועוד.
הענקים האלו התאספו בערב חם ולח במלון הילטון תל אבי
קרא עוד >>>כולנו מרגישים לעיתים קטנים. בין אם בעמידה מתחת לצוק, בצפייה מעלה למגדל גבוה או בהשתתפות באירוע המתקיים עם עשרות אגדות כדורסל. כל אחד היה מרגיש קטן בנוכחות ענקים – מכל בחינה שהיא –מיקי ברקוביץ', דורון ג'מצ'י, בועז ינאי, גור שלף, עמרי כספי ועוד.
הענקים האלו התאספו בערב חם ולח במלון הילטון תל אביב לציון אירוע מרגש בהיסטוריה של הספורט הישראלי: אירוח אליפות היורובאסקט לשנת 2017.  מאז נודע שישראל נבחרה לארח את הטורניר בפעם הראשונה בהיסטוריה , אירוע בעל שיעור קומה, סצינת הכדורסל המקומית מבעבעת. ההכנות נכנסו מייד להילוך גבוה, אך השקת החגיגות באופן ראוי חייבה אירוע גאלה יוקרתי.
לצד חברים בהיכל התהילה של הכדורסל הישראלי, משך אליו האירוע מכובדים רבים - לרבות שרת התרבות והספורט, מירי רגב, ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, יו"ר איגוד הכדורסל הישראלי, עמירם הלוי ורבים אחרים. גם התקשורת נסחפה בהתלהבות עם השתתפות של כ-30 כתבים שסיקרו את האירוע ואכלו סשימי – לא בהכרח בסדר הזה.
לפני שהמכובדים הוזמנו לשאת דברים, נערכה הצגה רשמית של נבחרת שגרירי היורובאסקט – עשר אגדות כדורסל שאינם חולקים חדר לעיתים קרובות.  השגרירים שהתאספו לאירוע היו טל ברודי, בועז ינאי, מיקי ברקוביץ', דורון ג'מצ'י, גור שלף, טל בורשטיין ושמעון אמסלם.  הרשימה כללה כוכבים נוספים שלא יכלו להשתתף, בהם מאיר טפירו, נדב הנפלד ותומר שטיינהאור.  אוהדי הכדורסל לא הצליחו להסתיר את ההתרגשות שלהם למראה הספורטאים הללו, אשר התנדבו להפיץ את בשורת הטורניר הקרב.
השרה רגב יצאה בהכרזה חשובה בעניין הפחתה צפויה במחירי הכרטיסים.  עומרי כספי, נציגנו ב-NBA, סיפר התרגשות שישחק בטורניר האירופי החשוב ביותר בפני הקהל הביתי שלו. לצד הבמה עמד אורח כבוד מבטיח נוסף: גביע היורובאסקט האמיתי והמקורי, אשר יוענק לאלופי היבשת לאחר משחק הגמר בטורקיה. כספי, הקפטן שלנו, התעכב ליד הגביע.  האם יזכה להחזיק בו שוב בספטמבר?
סגור
http://debby.co.il/he/news-list/%d7%91%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%94%d7%a2%d7%a0%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9b%d7%9a-%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a2-%d7%9b%d7%93%d7%95%d7%a8%d7%a1%d7%9c/
רכבת כיל
זמן קצר לפני יום העצמאות, כימיקלים לישראל – אחת היצרניות המובילות בארץ – החליטה לשלוח לאזרחיות ואזרחי ישראל את ברכות החג שלה באופן מקורי אשר ישקף את הפעילות היומיומית של החברה ואת הקשר העמוק שלהעם הנגב שמרבית עובדיה מתגוררים בו.  לאחר דיונים רבים הכוללים יועצים מדבי תקשורת, הוחלט לקשט את הרכבת הנושאקרא עוד >>>זמן קצר לפני יום העצמאות, כימיקלים לישראל – אחת היצרניות המובילות בארץ – החליטה לשלוח לאזרחיות ואזרחי ישראל את ברכות החג שלה באופן מקורי אשר ישקף את הפעילות היומיומית של החברה ואת הקשר העמוק שלהעם הנגב שמרבית עובדיה מתגוררים בו.  לאחר דיונים רבים הכוללים יועצים מדבי תקשורת, הוחלט לקשט את הרכבת הנושאת אשלג מהנגב לנמלי הים בצבעי דגל ישראל.
בהתחשב בכך שעיצוב ויצירת תדמית חזותית איכותית הם שני רעיונות נפרדים, השקיע צוות של מומחי קריאייטיב שעות ארוכות בהפקת סרטון וסדרת תמונות שימחישו את המסע של הרכבת לאורך הנוף המדברי באופן שהדגיש את הקשר העמוק בין החברה והנגב.
בשלב זה, כל גורמי היצירה המעורבים בהפקה הקולנועית נכנסו לפעולה, וערכו דיונים תכופים בימים שהובילו להפקת הסרטון.
לאחר שהופק, עורר הסרטון עניין רב ברשתות החברתיות, וצבר אלפי צפיות ושיתופים. הצוות של דבי תקשורת פעל לפרסום הקמפיין באמצעי התקשורת המקומיים בנגב במטרה, בראש ובראשונה, להעביר את מסר הסרטון לעובדי כיל ולקהילות שסביב מפעליה.
סגור
http://debby.co.il/he/news-list/%d7%a8%d7%9b%d7%91%d7%aa-%d7%9b%d7%99%d7%9c/
תוצרת כחול לבן: הושקו מעבדי דור 8 של אינטל שפותחו בישראל
אינטל השיקה היום (שני) את הדור השמיני של מעבדי Intel Core, שמציעים שיפור חסר תקדים של עד 40% לעומת הדור הקודם של המעבדים, שיצא רק לפני שנה. המעבדים, שמיוצרים תחת שם הקוד Kaby Lake Refresh, תוכננו ופותחו בעיקר בישראל, ובשיתוף ארה"ב.
"מעבדי דור 8 מהווים הישג יוצא דופן", אמר בריאן קרזניץ
קרא עוד >>>אינטל השיקה היום (שני) את הדור השמיני של מעבדי Intel Core, שמציעים שיפור חסר תקדים של עד 40% לעומת הדור הקודם של המעבדים, שיצא רק לפני שנה. המעבדים, שמיוצרים תחת שם הקוד Kaby Lake Refresh, תוכננו ופותחו בעיקר בישראל, ובשיתוף ארה"ב.
"מעבדי דור 8 מהווים הישג יוצא דופן", אמר בריאן קרזניץ, מנכ"ל אינטל. "הצלחנו להציג שיפור משמעותי בביצועים, מבלי לפגוע בביצועי חיי הסוללה. החדשנות מאחורי המעבדים מדגימה היטב איך אינטל, יחד עם שותפים, מעצבים את חווית עתיד המחשוב".
השיפור הדרמטי בביצועי מעבדי הדור השמיני של אינטל מתאפשר בזכות התצורה החדשה של ארבע ליבות (quad core), בפעם הראשונה גם עבור מחשבים ניידים (לפטופים); מיקרו-ארכיטקטורה חסכונית בחשמל; טכנולוגיית עיבוד מתקדמת ומגוון רחב של אופטימיזציות בסיליקון. הקפיצה הטכנולוגית לא פגעה בחיי הסוללה. כך, למשל, משתמשים יוכלו לצפות בתכני וידאו בסטרימינג, באיכות 4K UHD, במשך עד 10 שעות בטעינה אחת.
המעבדים החדשים יביאו לשיפור משמעותי במגוון שימושים נוספים. לדוגמה, מהירות עריכת מצגת תמונות עם מעבדי הדור השמיני גבוהה בעד 48% יותר מהדור הקודם. עריכת וידאו מהירה עד פי 14.7. לשם ההמחשה, עבודה של 45 דקות במחשב בן חמש שנים תימשך כעת שלוש דקות בלבד.
"זו רק ההתחלה", הבטיח מנכ"ל קבוצת המחשוב. "מעבדי הדור השמיני ימשיכו להגיע בחודשים הקרובים והמעבדים הראשונים למחשבים שולחניים יגיעו בסתיו. אחריהם יגיעו מעבדים ללקוחות עסקיים ומגוון רחב של אפשרויות נוספות למגזרי שוק שונים. משפחת הדור השמיני תכלול גם כמה מהמוצרים הראשונים שלנו בעובי 10 ננומטר".
סגור
http://debby.co.il/he/news-list/%d7%aa%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%aa-%d7%9b%d7%97%d7%95%d7%9c-%d7%9c%d7%91%d7%9f-%d7%94%d7%95%d7%a9%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a2%d7%91%d7%93%d7%99-%d7%93%d7%95%d7%a8-8-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98/
לרגל חגיגות ה-70: נשיא המדינה יעמוד בראש "מצעד החיים"
נשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין יצעד בראש מצעד החיים, שיתקיים השנה במעמד מיוחד לציון 30 שנה למפעל ו-70 שנה למדינה, יחד עם כל הצמרת הביטחונית של מדינת ישראל. משלחת הנשיא תשתתף בטקס המרכזי לציון יום השואה והגבורה בתום הצעדה מאושוויץ לבירקנאו.
 
מצעד החיים הוא התכנית השנתית הבינלאומ
קרא עוד >>>נשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין יצעד בראש מצעד החיים, שיתקיים השנה במעמד מיוחד לציון 30 שנה למפעל ו-70 שנה למדינה, יחד עם כל הצמרת הביטחונית של מדינת ישראל. משלחת הנשיא תשתתף בטקס המרכזי לציון יום השואה והגבורה בתום הצעדה מאושוויץ לבירקנאו.
 
מצעד החיים הוא התכנית השנתית הבינלאומית הגדולה ביותר, שמביאה עשרות אלפי צעירים מכל רחבי העולם לפולין וישראל למסע אינטנסיבי ומטלטל "משואה לתקומה". מדובר בפרויקט חינוכי עצמאי אשר שם לפניו את המטרה להנחיל לדור הצעיר את ההיסטוריה של השואה ולהטמיע לאורה ערכים של סובלנות, קבלת האחר, התנדבות וערבות הדדית.
 
מאז המצעד הראשון שהתקיים בשנת 1988- למעלה מ-300,000 משתתפים, מ-52 מדינות צעדו על פסי הרכבת באורך 3 ק"מ מאושוויץ לבירקנאו כמחווה אילמת לאובדן הגדול ביותר בהיסטוריה של העם היהודי והאנושות. במהלך 30 השנה האחרונות, צעדו במצעד נשיאי ישראל וראשי ממשלות ישראל, חברי כנסת רמטכ"לים, מפכ"לים, נשיאים ושרי חינוך מהעולם, אנשי רוח, תרבות ומשפט.
 
נשיא המדינה, מר ראובן ריבלין אמר כי, "לכל אחד מאיתנו יש מספר על היד, אך לא מאושוויץ באנו ולא לאושוויץ אנחנו הולכים. במצעד החיים נצעד יחד בגאווה, בכירי מערכת הביטחון, בני נוער, קצינים וחיילים, כאשר שורדי השואה הולכים לפנינו, בראש המחנה. כל צעד קטן שלנו במצעד הזה הוא צעד גדול בהיסטוריה של העם היהודי. עם שיונק משורשיו, שזוכר את בניו ובנותיו וצועד אל עתידו, גאה ובטוח."
 
"התעצמותם של קולות אנטישמיים וגזעניים בעולם לאחרונה מוכיחים עד כמה התכנית החינוכית של מצעד החיים חשובה והכרחית הן בלימוד והנצחת זיכרון השואה והן להעצמת והטעמת ערכים של סובלנות וקבלת האחר, " מדגיש יו"ר מצעד החיים ד"ר שמואל רוזנמן והוסיף, "במלאת 30 שנה, אנו שמחים וגאים שנשיא המדינה נתן הסכמתו לצעוד יחד עם ראשי מערכת הביטחון בראש עשרות אלפי הצעירים במצעד החיים ולהעביר את המסר כי העולם חייב לקחת אחריות ומחויבות משותפת שלעולם לא עוד."  
 
במסגרת התכנית, מבקרים משלחות בני נוער שונות, של יהודים ולא יהודים כאחד, בגטאות, אנדרטאות, ומחנות ההשמדה, בסיור שמגיע לשיאו במצעד בין אושוויץ לבירקנאו ובסופו מתקיים הטקס המרכזי לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה. לאחר מכן, ממשיכים ממשתתפי מצעד החיים במסעם מפולין לשבוע לימודי בישראל, ששיאו בחגיגות יום העצמאות בארץ.
סגור
http://debby.co.il/he/news-list/%d7%9c%d7%a8%d7%92%d7%9c-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%92%d7%95%d7%aa-%d7%94-70-%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%90-%d7%94%d7%9e%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%94-%d7%99%d7%a2%d7%9e%d7%95%d7%93-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%9e/
HP Indigo בעסקה הגדולה בתולדותיה עם חברת שאטרפליי- ענקית ספרי התמונות והמזכרות הבינלאומית
HP הודיעה על עסקה היסטורית עם חברת שאטרפליי (Shutterfly) – החברה המובילה בעולם להפקת ספרי תמונות, כרטיסי ברכה, לוחות שנה ומזכרות. במסגרת העסקה ביצעה שאטרפליי הזמנה נוספת של כ-20 מכונות דפוס דיגיטליות מתקדמות מתוצרת HP Indigo, זאת בהמשך לרכישה והתקנה של 25 מכונות אשתקד. בנוסף הודיעה שאטרפליי כי HP Inקרא עוד >>>HP הודיעה על עסקה היסטורית עם חברת שאטרפליי (Shutterfly) – החברה המובילה בעולם להפקת ספרי תמונות, כרטיסי ברכה, לוחות שנה ומזכרות. במסגרת העסקה ביצעה שאטרפליי הזמנה נוספת של כ-20 מכונות דפוס דיגיטליות מתקדמות מתוצרת HP Indigo, זאת בהמשך לרכישה והתקנה של 25 מכונות אשתקד. בנוסף הודיעה שאטרפליי כי HP Indigo תהיה הספקית הנבחרת שלה לצורכי דפוס דיגיטלי וחתמה על חוזה בלעדיות לחמש שנים, במסגרתו החליפה כ-77 מכונות דפוס של Xerox ב–45 מכונות HP Indigo 12000, שהוצגו לראשונה אשתקד.
״אנו עדים לרנסאנס אדיר בתחום ההדפסה הדיגטלית. אנשים עושים לייק למה שהם מחבבים - אבל מדפיסים את מה שהם באמת אוהבים. טכנולוגיות ההדפסה הדיגיטלית של HP פותחות שווקים חדשים, יישומים ואפשרויות עבור לקוחות מובילים דוגמת שאטרפליי", אמר אנריקה לורס, נשיא חטיבת ההדמיה וההדפסה ב-HP. ״אנו מבחינים במגמת גידול עקבית ומשמעותית בעסקי הגרפיקה וההדפסה הדיגיטלית שלנו, כשיותר ויותר חברות מגלות את העוצמה שיש להדפסה כדי להמציא מחדש את הקשר עם לקוחותיהם. שאטרפליי מובילה את השוק במוצרים מבוססי תמונות באיכות גבוהה לעיצוב אישי, ואנו גאים להיות חלק מההצלחה הזאת״.
מכונות הדפוס הדיגיטלי שנרכשו משמשות את שאטרפליי כדי לייצר מגוון רחב יותר של מתנות ומוצרים מודפסים איכותיים וייחודיים – ספרי תמונות, כרטיסי ברכה, לוחות שנה, ניירות מכתבים, מזכרות ומוצרים נוספים הניתנים לעיצוב אישי והזמנה פשוטה באמצעות האינטרנט. הציוד מותקן בימים אלה במרכזי הדפסה של החברה בארצות הברית כדי לאפשר לה להתנהל ביעילות תחת העומס הרב של ההזמנות לקראת חג המולד וראש השנה האזרחית.
אלון בר שני, מנכ"ל HP Indigo אמר: "אנחנו גאים מאד ששטרפליי בחרה בנו, בעקבות הביצועים הטובים של עונת החגים אשתקד, אבל בעיקר בזכות האמונה שלהם בטכנולוגיה והפיתוחים העתידיים של HP Indigo אשר הוצגו להם במסגרת ביקוריהם הרבים בארץ. אני רוצה להודות לאלפי העובדים והספקים שלנו בארץ שהצליחו לייצר את המכונות ולהתקין אותם בזמן שיא - בנוסף על העבודה השוטפת".
סגור
http://debby.co.il/he/news-list/hp-indigo-%d7%91%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%94-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%91%d7%aa%d7%95%d7%9c%d7%93%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%94-%d7%a2%d7%9d-%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%aa-%d7%a9%d7%90%d7%98%d7%a8/
קמפיין חדש של איגוד האינטרנט הישראלי מציג מבוגרים מקללים ברשת- וכיצד ילדים מקבלים מודל לחיקוי
בסרטון שהפיק איגוד האינטרנט הישראלי נגד הבריונות והשיח האלים ברשת התבקשו בני נוער להקריא תגובות פוגעניות ומרושעות שנכתבו על ידי מבוגרים.
"בחורה דוחה"; "שמן מכוער"; "יותר גרוע מהיטלר" – את הטוקבקים הארסיים הללו מקריאים בני נוער לעיני המצלמה בפנים חתומות בקמפיין חדש של איגוד האינטרנט הישראלי לרג
קרא עוד >>>בסרטון שהפיק איגוד האינטרנט הישראלי נגד הבריונות והשיח האלים ברשת התבקשו בני נוער להקריא תגובות פוגעניות ומרושעות שנכתבו על ידי מבוגרים.
"בחורה דוחה"; "שמן מכוער"; "יותר גרוע מהיטלר" – את הטוקבקים הארסיים הללו מקריאים בני נוער לעיני המצלמה בפנים חתומות בקמפיין חדש של איגוד האינטרנט הישראלי לרגל שבוע האינטרנט הבטוח.
בסרטון, בני הנוער מופתעים לגלות שהקללות והנאצות שהם מקריאים נכתבו על ידי מבוגרים. כאשר בשלב הבא נכנסים לחדר אחיהם הצעירים יותר, בני הנוער הנבוכים מסרבים להמשיך ולהקריא את התגובות המרושעות בנוכחותם.
"לא הוגן לצפות מילד או מתבגר להימנע משפה בוטה ואלימות מילולית כשהשיח סביבו בריוני ופוגעני", אמר מנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי, עו"ד יורם הכהן. "השיח האלים, חוסר הסבלנות וחוסר הסובלנות אינם נחלת הרשת בלבד והילדים שלנו לומדים מאתנו איך להתנהג ולהתבטא.. ילד שרואה את הוריו, או מבוגרים אחרים, מתבטאים בבוטות בטוקבק, פוסט, הודעה בווטסאפ, או מול המורה, מול הרופא, מול הורה או חבר אחר, יאמץ ככל הנראה את אותה התנהגות".
מניתוח הפניות המגיעות למרכז לאינטרנט בטוח של איגוד האינטרנט, עולה כי כ-65% מהפניות עוסקות בתוכן פוגעני לסוגיו השונים, החל מאלימות מילולית, דרך לשון הרע ובריונות וכלה בהפצת תוכן מיני.
לצפייה בסרטון, לחץ כאן.
סגור
http://debby.co.il/he/news-list/%d7%a7%d7%9e%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%92%d7%95%d7%93-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%a8%d7%a0%d7%98-%d7%94%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c%d7%99-%d7%9e/
מהו החומר האדום שמפוזר על ידי המיכליות האוויריות בעת שריפה?
בנוסף לסופרטאנקר ולמטוסים מיוחדים אחרים המגיעים אלינו מרחבי העולם, הטיפול בשריפות מחייב גם שימוש בחומרים מתקדמים וחיוניים לכיבוי הלהבות.  אז מהי הזווית הישראלית?
השריפות הבוערות ברחבי המדינה בימים האחרונים מאיימות להרוס בתים, עצים ורכוש רב.  כדי להילחם בהן, ממריאות מיכליות לאוויר לצורך פיזור ח
קרא עוד >>>בנוסף לסופרטאנקר ולמטוסים מיוחדים אחרים המגיעים אלינו מרחבי העולם, הטיפול בשריפות מחייב גם שימוש בחומרים מתקדמים וחיוניים לכיבוי הלהבות.  אז מהי הזווית הישראלית?
השריפות הבוערות ברחבי המדינה בימים האחרונים מאיימות להרוס בתים, עצים ורכוש רב.  כדי להילחם בהן, ממריאות מיכליות לאוויר לצורך פיזור חומר אדום מיוחד, אשר נראה בבירור בתמונות ובסרטונים מאתרי השריפה. מהו החומר וכיצד הוא פועל?
מעכבי בעירה מיוצרים בעיקר בארה"ב, קנדה, צרפת, ספרד וגרמניה. המטרה העיקרית אינה לכבות את האש, אלא למנוע ממנה התפשטות בשלבים הראשונים והקריטיים בתהליך הכיבוי.
מעכב הבעירה מסמן את "קווי האש" להגדרת תחומי התפשטותה  ובכך הוא מקל על כוחות הכיבוי במאמץ  להכיל את התקדמות השריפה ולמקד את המאמצים שלהם באזור מוגדר. החומר שקוף במקור, אך הוא נצבע לעיתים במינרלים אדומים על מנת לאפשר לכבאים לזהות את גבולות תחום האש.  מעכב הבעירה משנה את אופן פירוק התאית תוך שהוא הופך חומרים דליקים, כגון עץ ועשבים, לחומרים שאינם ניצתים בקלות.
מעכבי הבעירה עוברים בדיקה קפדנית בידי סוכנויות רגולטוריות ברחבי העולם, בתעשייה פועלים יחסית מעט יצרנים. המוצר, בעל סיווג כימי של חומצה זרחנית, נחשב בטוח, יעיל וידידותי ביותר והוא מאושר לשימוש, בין השאר, על ידי רשות היערות במשרד החקלאות האמריקני. בנוסף, החומר מאושר לשימוש על ידי מנהל התעופה הפדרלי, והוא מחזיק בכל האישורים הדרושים מיצרני כלי תעופה.
מעכבי בעירה חיוניים למדינות רבות ברחבי העולם  שתגובה יעילה לשריפות נמצאת בראש סדר עדיפויותיהן.  ההשפעה ארוכת הטווח העיקרית של שריפות יערות, בנוסף לנזק לנוף הטבעי, היא שהן הופכות חלק ניכר מהמסה הביולוגית של העצים לפחמן דו חמצני – גז חממה שתורם להתחממות הגלובלית.  לפי NIFC – National Interagency Fire Center – מדי שנה מתרחשות 105,534 שריפות יער בארה"ב בלבד, אשר הורסות סך הכל כ-200,000 דונם שטח יער.
לתעשייה חשובה זו זווית ישראלית גם כן. כיל היא מובילה עולמית בייצור מעכבי בעירה והיא מספקת את המוצר לארגוני כבאות רבים בעולם. רשימת שירותיה של כיל בתחום כוללת מוצרים להגנה מפני שריפות, כמו גם חומרים לטיפול בסכנות עשויות עץ ונייר וכן מגוון מעכבי בעירה למניעת התפשטות שריפות.  במהלך השריפות ביערות הכרמל בשנת 2010, כיל תרמה לכוחות הכיבוי הישראלים 500 טון מעכבי בעירה מהמחסנים שלה באירופה.  החומר הועמס לסופרטאנקר המפורסם כחלק ממאמץ להכיל את השריפה העצומה.  בספטמבר האחרון, זכתה כיל בחוזה בשווי 6.2$ מיליון עם חיל האוויר האמריקני – צרכנית משמעותית של חומרים למלחמה בשריפות – לאספקת 1.6 מיליון ליטרים מעכבי בעירה.
סגור
http://debby.co.il/he/news-list/%d7%9e%d7%94%d7%95-%d7%94%d7%97%d7%95%d7%9e%d7%a8-%d7%94%d7%90%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%a9%d7%9e%d7%a4%d7%95%d7%96%d7%a8-%d7%a2%d7%9c-%d7%99%d7%93%d7%99-%d7%94%d7%9e%d7%99%d7%9b%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%aa/


שינוי גודל גופנים
ניגודיות