מתוך חזון להוביל דמוקרטיזציה של שירותים פיננסים, PayPal פועלת במרץ על מנת לייצר הזדמנויות משמעותית ושירותים חדשים המאפשרות לכולם, לעסקים וצרכנים כאחד, להתחבר ולשגשג בכלכלה הדיגיטלית הגלובאלית מכל מחשב ומכשיר נייד.
במטרה לחזק הזיקה ואת מיצובה של PayPal כאוטוריטה בחוויית הקניות אונליין, ערכנו מחקר ארצי מקיף על מנת לבחון מגמות צרכניות חדשות ואת הרגלי הקניות של הישראלים לקראת טרפת ה'בלאק פרידיי' וחודש הקניות ברשת.
דרך כך שהקדמנו את הבשורה והשקנו את הקמפיין חודש מראש, הצלחנו להוביל את השיח הציבורי בכל הנוגע למבצעים הגדולים וחגיגת הקניות אונליין של חודש נובמבר עם נתונים רלוונטיים ותובנות צרכניות עדכניות. במקביל, השקנו קמפיין דיגיטלי נרחב על מנת להמשיך ולהדהד את היתרונות של PayPal כמתחם קניות גלובאלי עבור צרכנים ברחבי העולם.
כתוצאה מכך, הצלחנו לייצר חשיפה משמעותית ואיכותית עם למעלה מ-50 פרסומים בכל כלי התקשורת המובילים. כמו כן, המחקר עצמו הפך לתו תקן בקרב העורכים והכתבים השונים, וממצאיו שולבו במגוון כתבות בהמשך הסיקור סביב חודש הקניות ברשת ומעבר לו.