האתגר
שטראוס חוזרת למסורת ייצור הגבינות, שהחלה על ידי הילדה שטראוס בשנות ה-30, ומשיקה את סדרת גבינות האיכות מהעולם "אנסמבל". איך מייצרים בתקציב לא גדול קמפיין שמבליט את תכונות הסדרה: מסורת, איכות, גבינות מהעולם, ומייצרים בולטות מול המתחרים?
אסטרטגיה
יצירת סרטון פוד אפילי, בהשראת סדרת המופת של Netflix, "שולחן השף", הנותן כבוד לגבינה, לתהליך הייצור, למקום שבו מיוצרת הגבינה, ולגבן המייצר את הגבינה תחת הסלוגן "גבינות עם מסורת". את הסרטון מובילה מיכל מור מלמד, גבנית מהגליל, החתומה על גבינת "ענבר", הנכללת בסדרת "אנסמבל". הסרט צולם בגליל, במחלבה של מיכל, ומציג את סיפור ייצור הגבינה ואת הגבינות ככוכבות האמתיות של השולחן.