שנים שיד מרדכי נחשב למותג הדבש הותיק והגדול בישראל, ובתור המוביל בקטגוריה, חיפשנו את את הדרך החכמה ביותר לפרוץ דרכים חדשות גם בזירות הצעירות.
שם החוקים שונים לגמרי מפרסום מסורתי...
יחד עם השותפות המבריקות שלנו ביד מרדכי, התחברנו לטרנד ששבר את ה-TikTok – אתגר #הדבשהקפוא שעמד בזמנו על 1.2 מיליארד צפיות(!).
באתגר "הרגיל" הטיקטוקרים העבירו דבש מצנצנת אל בקבוק פלסטיק ריק, הניחו במקפיא למשך 10 שעות ומכיוון שדבש אינו קופא הם נהנו מממתק דבש קריר וטעים במיוחד.
פשוט מאוד, לוקחים את הבקבוק הלחיץ של דבש יש מרדכי, מקפיאים לעשר שעות ונהנים!
גייסנו לקמפיין את השמות הכי חמים ב-TikTok ובכך גרמנו לישראלים לעבור מהאתגר הבזבזני לאתגר החכם והטעים יותר, ולהפיץ את הבשורה על הבקבוק הלחיץ של יד מרדכי באופן אורגני.
מהלך דבש קפוא של יד מרדכי נחל הצלחה גדולה ונהיה ויראלי בפלטפורמת ה-TikTok
בנוסף, הקמפיין הביא ל-1,144 ריאקציות (תגובות ושיתופים)
יחד עם זאת, הקמפיין שלנו פרץ את גבולות ה-TikTok אל המהדורה המרכזית של חדשות 12
ואפילו פרץ אל אחד מאתרי הפרסום המובילים בעולם Ads of the World