הרשות לפיתוח ירושלים, משרד התפוצות ועיריית ירושלים, גיבשו תכנית שמטרתה להעצים ולהעשיר את האקוסיסטם הטכנולוגי של ירושלים ולהפוך את העיר למרכז תוסס עבור חברות הייטק וסטארט-אפים צעירים. עם תחילת העבודה הבנו כי נדרש מהלך מיתוג לפעילות ומציאת שם שיכנס תחתיו את מגוון הפעילויות בתכנית הכוללים סיוע במימון, משאבים, תשתיות ותכניות ייעול. כך גובש המותג Jnext הפועל לעידוד החדשנות בעיר, חיזוק קהילת היזמים והגדלת הזדמנויות התעסוקה.
כפרויקט מורכב המשלב מספר שותפים ומגוון יוזמות, ביצענו תהליך מחקר ומיתוג שבסופו גובשה תכנית אסטרטגית, שם ושפה תקשורתית ל “Jnext". הצעד הבא היה להכיר את המותג לקהילת היזמים וההייטק וחיבורו להצלחה הכלכלית והמקצועית של תעשיית הסטארטאפים וההייטק בירושלים. לאחר מכן, יצאנו בקמפיין תקשורתי נרחב לחשיפת סיפורי ההצלחה החדשניים של ירושלים והבלטת המשאבים ש- Jnext יכולה לספק לחברת צעירות הפועלות בעיר. לבסוף, התמקדנו בהצגת הסצנה הצומחת וגדלה, הדגשת יתרונותיה והאווירה הייחודית ולהדהד את קולותיהם של אלו הקוראים לשבחה.
מבין ההישגים המשמעותיים והמידיים של הקמפיין המוצלח היו הכותרות שהופיעו במגוון כתבות וקראו: "הכירו את סצנת הסטארט-אפים החמה בישראל... איך זה קרה ומה צריך לעשות כדי להעתיק את המודל הירושלמי למקומות נוספים," או "תל אביב איננה לבד עוד- ירושלים הופכת למרכז טכנולוגי בינלאומי". כתבות מסוג זה היו ההוכחה לכך שהמסר חלש בקרב קהלי היעד וכי סצנת ההייטק של ירושלים זוכה להכרה מקומית וגלובאלית.