האתגר
בקיץ 2014 החליטה רשת מנטה להשיק מוצר חדש- משקאות סמודיס קפואים של ג'ו. כדי ליצור באזז וחשיפה ראשונית כחלק מהשקת המוצר, החלטנו לפנות לקהל היעד הרלוונטי באמצעות הפלטפורמה הכי זמינה בעבורו כיום – מובייל.
אסטרטגיה
האפליקציה, שהייתה זמינה במובייל בלבד, אפשרה לגולשים לבחור טעם של משקה סמודי ואז להכין את המשקה בעצמם. במסך הראשון הגולש גרר את מרכיבי הסמודי לשייקר, ולאחר מכן היה עליו פיזית לשקשק את הטלפון כדי לעבור למסך הבא.
בתום השקשוק הקצר, הוזמן הגולש "לפנק" חבר ולשלוח לו סמודי מתנה באמצעות קופון אישי, כמו גם קופון אישי שהוא קיבל בעצמו.
הפעילות תוקשרה באמצעות קמפייני פייסבוק וגוגל מובייל.
בתום השקשוק הקצר, הוזמן הגולש "לפנק" חבר ולשלוח לו סמודי מתנה באמצעות קופון אישי, כמו גם קופון אישי שהוא קיבל בעצמו.
הפעילות תוקשרה באמצעות קמפייני פייסבוק וגוגל מובייל.
תוצאות
המהלך, כצפוי, גרם לוויראליות גבוהה – שכן כל גולש הזמין גולש אחר ("חבר מביא חבר"), מה שגרם לעשרות אלפי הקופונים שהוקצו לפעילות להסתיים בתוך כשבוע וגרם לעומס גדול בסניפים למימוש ההטבה.
מאז, לאור הצלחת האפליקציה, מדי קיץ האפליקציה חוזרת לאוויר לתקופה מוגבלת והשוברים – נחטפים ברגע.
סיכום:
500,000 סמודיס נמכרו במהלך הקיץ
27,000 קופונים מומשו בשבוע אחד!
150% ויראליות
מאז, לאור הצלחת האפליקציה, מדי קיץ האפליקציה חוזרת לאוויר לתקופה מוגבלת והשוברים – נחטפים ברגע.
סיכום:
500,000 סמודיס נמכרו במהלך הקיץ
27,000 קופונים מומשו בשבוע אחד!
150% ויראליות