מאז היווסדה לפני למעלה מ-20 שנה, שמנו לנו למטרה ב"דבי תקשורת" להיות הטובים ביותר. סטנדרט האיכות הגבוה הוא נר לרגלינו בשירות, במקצועיות ובהבנה הנדרשת של עולמות התקשורת והאסטרטגיה השיווקית. אמון היא מילת המפתח, היא זו שמגלמת בתוכה את טיב הקשר שלנו עם לקוחות החברה ועם כלי התקשורת בישראל.
עובדי ועובדות דבי תקשורת הם שחקני נשמה. בכל יום ובכל פרויקט אנו שואפים להשיג בשם הלקוחות שלנו הצלחה משמעותית ובעלת ערך. חדוות העשייה, הרצון להצליח ולהוציא מהכוח אל הפועל אסטרטגיות, חלומות, מהלכים, יוזמות ורעיונות הם המנוע שלנו.
האמון, השקיפות והיושרה מהווים קו מנחה לפעילותנו ולדרכי ההתנהלות בתוך הארגון בין עובדים ומנהלים כאחד, ומחוצה לו. כדי לענות על צורכי העובדים והלקוחות שלנו כאחד, הקוד האתי שלנו מבטיח יציבות ומצפן ערכי לצד הוגנות ומקצועיות בתרבות הארגונית, בהתנהגויות ובתהליכים שלנו.
אנו מייחסים לקוד האתי שלנו חשיבות גדולה, הן לצורך יצירת סביבת עבודה ערכית, נעימה ובטוחה עבור עובדינו, והן לצורך מתן שירות מקצועי, ברמה הגבוהה ביותר, עבור לקוחותינו.
שוויון הזדמנויות
חברת דבי תקשורת רואה בערך השוויון עקרון מנחה בהתנהלותה. פעולותיה מקצועיות ומבוססות על צרכים עסקיים לטובת הארגון. ערך השוויון בא לידי ביטוי במתן הזדמנות שווה לכולם ובמניעת אפליה על בסיס דת, גזע, מין, נטייה מינית, מגדר, מצב משפחתי וכל שונות שאינה מבוססת על מקצועיות, יכולות וכישורים.
סביבת עבודה נאותה, בטוחה ומכבדת
אנו מעניקים לעובדינו סביבת עבודה נאותה, בטוחה, מוגנת ומכבדת. שמירה מלאה על זכויותיהם לצד ניהול הוגן של משימות וצרכים שמטרתם לספק שירות מקצועי ובלתי מתפשר ללקוחותינו. שדרת הניהול של החברה זמינה וקשובה לאתגרים השונים של עובדינו. החברה מאמינה במדיניות "דלת פתוחה" ואפילו דלתות משרדי החברה שקופות כביטוי למדיניות זו.
יושרה מקצועית
אנו מאמינים ביחסי הוגנות והגינות. אנו פועלים מתוך שיקול דעת מושכל ולמען טובת העניין, כפועל יוצא של מערכת יחסים המושתת על כבוד ואמון. תפיסת פעולה שכזו מאפשרת ראייה רוחבית: גמישות, גיבוי, תמיכה נדרשת ופיזור משאבים ותשומות באופן נכון.
התפתחות מקצועית
החברה משקיעה בהתפתחות המקצועית והאישית של כלל עובדיה ובהכשרתם לתפקידים ולצרכים השונים בארגון. אנו סוללים יחדיו דרך ללמידה ולצמיחה משותפת. אנו שואפים תמיד להעביר מהידע שנצבר ומהניסיון הלאה, באמצעות מתן הזדמנויות שבהן ניתן לקחת חלק בפרויקטים משמעותיים, בקיום סדנאות, הכשרות ומפגשים מקצועיים מעוררי השראה.
כבוד הדדי
אנו מספקים סביבת עבודה מוגנת ונטולת הטרדות, שמאמינה בתקשורת פתוחה, מקצועית, עניינית וישירה מתוך כבוד הדדי. בהתאם לחוק למניעת הטרדה מינית התשנ"ח-1998, עובדינו מחויבים להימנע מכל פעולה פיזית או מילולית הכוללת בין היתר, התבטאויות, רמיזות, הערות מיניות, בדיחות פוגעניות, הצגת חומרים מיניים ו/או שליחת הודעות (בדואר אלקטרוני, ווטסאפ, או כל אמצעי אחר) בעלי תוכן או אופי מיני, שעלולים ליצור סביבת עבודה פוגענית, עוינת או מאיימת ואנו רואים בחומרה ומטפלים בכל חריגה מכללים אלה, בהתאם לחוק.
אמון ויושרה
דבי תקשורת מייצגת בגאווה מגוון רחב של לקוחות מכל המגזרים ותחומי החיים במדינת ישראל. קטנים כגדולים, חברות מגוונות בציבוריות הישראלית. כמי שאמונה על שמירה על התדמית הציבורית שלהן/ הממשק שלהן עם הציבור, תפיסת הפעולה שלנו מושתתת על מילת המפתח: אמון. כמי שמייצגים נאמנה את שאיפותיהם של לקוחותינו, אנו רואים עצמנו כ-Trusted Advisors שלהם בכל פעולה שנעשה עבורם. לא נגרום להם סיכון או נזק ונפעל מתוך מחשבה, תכנון מוקדם ותיאום ציפיות.
רמת השירות הגבוהה ביותר
כחלק מתפיסת השירות בדבי תקשורת אנו מאמינים במתן שירות ברמה הגבוהה ביותר. נבחרת היועצים והיועצות שלנו עומדת לצידם של לקוחות החברה בזמינות מלאה ומעורבת בחייהם. אנחנו מומחים בתחומנו, מכירים היטב את זירת הפעילות ומיומנים בזיהוי הזדמנויות וסיכונים. כדי לתמוך בסטנדרט השירות הגבוה אנו מעמידים תשתית ארגונית עם נהלים מסודרים, וגאים בעבודה צוותית שכוללת בתוכה מגוון דיסציפלינות וכישורים.
דיסקרטיות
כולנו בדבי תקשורת מחויבים לשמור בסודיות מלאה על כלל המידע שנחשף בפנינו במסגרת עבודתנו הייצוגית. כמי שנחשפים מתוקף תפקידם לתהליכים פנימיים, קשיים ואתגרים וגם הצלחות והישגים אנו מחויבים לסודיות מלאה. כל פרסום או העברת מידע ייעשה באישור של הלקוח ובידיעתו המלאה. דבי תקשורת פועלת תחת התקן האירופי להגנת המידע והפרטיות (GDPR) ובעלת תו תקן ISO27001 לאבטחת מידע בפיקוח מכון התקנים הישראלי.
שקיפות
דבי תקשורת גאה באמון שלקוחות החברה נותנים בה שנה אחר שנה. יציבות זו, שאינה מובן מאליה, היא תולדה של שיתוף פעולה מתואם ושקיפות מראשית תהליך הקליטה בחברה ועד לעבודה השוטפת והיומיומית. כפועל יוצא מכך, אנו מקפידים על גילוי נאות ומוסרים ללקוחותינו כל מידע שעשוי להיות רלוונטי עבורם. תמיד נציג לכל לקוח פוטנציאלי את מצבת הלקוחות הקיימים באופן גלוי ושקוף, לצורך מניעת ניגודי עניינים.
מהימנות ואמינות
יועצי ויועצות החברה עובדים בצמידות ובאופן הדוק מול כל כלי התקשורת בישראל. אנו מחויבים לעבוד מולם באופן מהימן שנסמך על מידע אמין, רלוונטי ובעל ערך.
שקיפות והוגנות
העבודה מול כלי התקשורת מושתתת על שקיפות והוגנות. כפועל יוצא של ערכים אלו, דבי תקשורת מחויבת לניהול תהליכי עבודה מסודרים ומתואמי ציפיות. לא נפר הבטחות או נסלף אינפורמציה עסקית. תמיד נציג את עצמנו ואת לקוחותינו כחלק מתהליך הפנייה.