ברגר קינג


השקת סדרת הבייקון הכשר


האתגר

ברגר קינג יוצאת בהשקה אסטרטגית של סדרת מוצרי הבייקון הכשר החדשה שלה, העשוי מבשר הודו. איך מייצרים את הבאזז הנחוץ סביב ההשקה בתקציב לא גבוה לצד רצון להתנסות בסניפים במוצר החדש? בנוסף, איך הופכים את מגבלת הכשרות, ליתרון במסגרת הקמפיין?

אסטרטגיה
הופכים את המגבלה - ליתרון, והולכים אתה בפרונט כל הדרך אל הפאנץ' באמצעות הומור ופרזנטור שיושב על המוצר כמו כתר על הראש.
מלך זילברשלג, יוצר תוכן, דתי ואושיית רשת, שמגיש לחילונים את הדת בצורה קלילה והמוריסטית, הוא מי שנבחר להוביל את הקמפיין בסרט פרסומת, בסטוריז באינסטגרם ובפייסבוק ובשלטי דיספליי.
מלך לא רק מתאים בול לברגר קינג בזכות שמו (אלימלך במקור), אלא גם בזכות גילו הצעיר שמתאים לגרעין המרכזי של קהל היעד של המותג, היכולת שלו להעלות לסדר היום נושאים רגישים בצורה קלילה, והחשיפה האורגנית המשמעותית שהוא מביא עמו בערוציו הדיגיטליים.
תוצאות
תוך פחות משבוע לעליית הקמפיין וכבר יותר מ-400 אלף צפיות ביו-טיוב!
גם ברשתות החברתיות הגולשים לא נשארו אדישים ורצו בייקון כשר:
מעל 2,000,000 צפיות לסרטון בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של ברגר קינג,
ועם יותר מ-2 מיליון חשיפות לקמפיין במשך שבוע בלבד!
בנוסף, גם הנכסים הדיגטליים של מלך זכו לצפיות! יותר מ-120 אלף צפיות אורגניות במשך 3 ימים בלבד!
אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות