האתגר
בשנים האחרונות תעשיית המזון בישראל עוברת טרנספורמציה ונדרשת לעמוד בסטנדרטים בריאותיים חדשים ומחמירים. יוניליוור הוא תאגיד עולמי אשר חרט על דגלו את ערך האמון והובלת אג'נדה של אחריות ברבדים השונים של חייהם של הצרכנים. לקראת רפורמת הבריאות אותה הוביל שר הבריאות, מותג דגני הבוקר "תלמה" בקש לנצל את ההזדמנות כדי להעמיק את נכסי המותג ולקחת בעלות על שגרת הבוקר הרבה מעבר לשולחן המשפחתי.
תוצאות
המותג תלמה מחויב להעניק למשפחה את כל הכלים, הטיפים והדרכים שיעזרו לה לעשות את הבוקר טוב יותר. כדי להעניק כלים אלו ומידע עדכני ושימושי לצרכנים גבשנו שותפות דרך עם קבוצת ידיעות תחת מותג התוכן "בוקר טוב יותר". דרך שיתוף פעולה זה יצרנו בית של תוכן ממותג חדשני אשר עוטף את הצרכן בכל ממשקי התוכן: עיתון , אתר ורשתות חברתיות. דרך "בוקר טוב יותר" זכו ההורים לארגז כלים חדש ורחב לפתיחת היום :החל מניהול אורח חיים בריא יותר הכולל תזונה מאוזנת ופעילות כושר קבועה ועד תמיכה רגשית ומקצועית להורים אשר דרך התנהלות בוקר נכונה בבית יכולים לעודד את ילדיהם להפוך לאלופים בדרך להגשמה העצמית שלהם. את התכנים הגשנו באריזות שונות פעילויות גולשים, סדרות וידאו עם מומחים שביקרו בביתם של המשפחות, כתבות תוכן בעיתון ובאתר וכמובן איך אפשר בלי האלוף מאריזת המותג עמרי כספי שמשתתף ומלווה את הקוראים. פעילות התוכן עמדה ואף עברה את היעדים הכמותיים הכוללים חשיפה, מעורבות, זמן שהיה בכתבה והקלקות לאתר, אך מעבר למדדים אלו ולאחר ארבע עונות מוצלחות , מותג התוכן השלים את פעילות השיווק ואת הפעילות בשטח (קייטנות ספורט משפחתיות בשיתוף החברה למתנסים) וביסס את תלמה כמותג דגני הבוקר האמין והמועדף על הישראלים.