האתגר
יד מרדכי מבית שטראוס הוא מותג ותיק בעולם הבישול והקולינריה הישראלית. המותג ידוע בעיקר כמוביל השוק המקומי בקטגוריית הדבש, ובשמני הזית והקונפיטורות שלו ונתפס כאיכותי ומאוד ישראלי. אבל איך מייצרים בולטות וזכירות למותג עצמו ולשאר הקטגוריות שבהן הוא פועל בשוק כה תחרותי?
אסטרטגיה
בהחלטה אסטרטגית משותפת הוחלט לצאת במהלך אחד שנתי וגדול, שינכס אל המותג את החג הכי ישראלי שיש – ראש השנה –שיצרוב את מסר הטבעיות המושרש כה חזק במוצרי יד מרדכי ואת העובדה כי יד מרדכי – זה הרבה יותר מדבש.
את הקמפיין הייחודי נבחרו להוביל חקלאים אמתיים – ולא שחקנים, שצולמו ובמטעי התמרים, הזיתים, הפלפלים ובכוורות הדבש, כשלצדם מככבים חומרי הגלם, המוצרים. את כל המהלך שתוקשר בחסויות 6 שניות בטלוויזיה, פוסט באיילון ונוכחות רחבה ברשת, חתם משחק המלים "שנה תודה" – יד מרדכי אומרת שנה תודה לטבע – ולחקלאים.
את הקמפיין הייחודי נבחרו להוביל חקלאים אמתיים – ולא שחקנים, שצולמו ובמטעי התמרים, הזיתים, הפלפלים ובכוורות הדבש, כשלצדם מככבים חומרי הגלם, המוצרים. את כל המהלך שתוקשר בחסויות 6 שניות בטלוויזיה, פוסט באיילון ונוכחות רחבה ברשת, חתם משחק המלים "שנה תודה" – יד מרדכי אומרת שנה תודה לטבע – ולחקלאים.