שמעון פרס נשיא המדינה

שמעון פרס נשיא המדינה


השקת פעילות הדיגיטל


האתגר

כדי להביא את חזון הנשיא פרס לקהל צעיר בישראל ובעולם החליט בית הנשיא להיכנס לזירת הרשתות החברתיות. טרם השקת העמוד התמודדנו עם האתגרים הבאים: איך מחברים בין מנהיג עולמי בן 90 והקהל בפייסבוק? מהי חוויית המותג "פרס" המבדלת את העמוד מאתרי החדשות המדווחים יום-יום על פועלו? איך מייצרים חוויה פרסונאלית לדמות ממלכתית אייקונית? כיצד מייצרים מהלך השקה חדשני בזירה תחרותית הצפופה במותגים עתירי תקציב?

אסטרטגיה
כדי לייצר מהלך ויראלי שישיג רמת מודעות מקסימלית ללא תקציב פרסום, הוחלט לשלב בין מהלך אינטרנטי לבין מהלך תקשורתי בשטח. אסטרטגיית הדיגיטל התמקדה ביצירת "חוויית משתמש" אישית המדגישה את קולו של "פרס האיש", לפני "פרס הנשיא". כדי לייצר מעורבות גולשים גבוהה מצד אחד ולהעביר מסרים מדיניים אשר אינם נושאי השיח הפופולריים בפייסבוק, יצרנו שפה חדשה למסרים הקיימים של הנשיא דרך הפקת קליפ ייחודי על ידי אומן הרימיקסים נוי אלוש.
ליצירת ההד התקשורתי (אוף-ליין) יזם בית הנשיא מפגש בין שני המנהיגים של שני העולמות – מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, ושמעון פרס. מפגש ההשקה כלל ראיון חי עם שריל סנדברג, שהועבר בשידור חי ממטה החברה בסן פרנסיסקו, והשקת העמוד עם הקרנת הקליפ על ידי מארק צוקרברג.
תוצאות
המהלך השיג חשיפה במדיה הארצית והבינלאומית של 218 פרסומים בשבוע והצטרפות מידית של 50 אלף חברים לעמוד הפייסבוק החדש של הנשיא, ומעל לכל – המהלך מיצב את הנשיא כמנהיג מוביל ברשתות החברתיות.
המהלך זכה בפרס האריה השואג לקמפיין השנה לשנת 2013.
אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות