האתגר
לורפק הוא מותג דני איכותי בעל שם עולמי, הפועל בעשרות מדינות ברחבי העולם. גם בישראל פועל המותג, ואולם אינו זוכה להכרה ולתודעה להם הוא ראוי
אסטרטגיה
יזמנו עבור הלקוח מגוון מהלכי תוכן בפלטפורמות שונות: לקחנו חסות על זירת סיכום השנה באוכל של אתר וואלה, עם זירה ממותגת עשירה בכתבות, אייטמיי וידיאו ומתכונים בשיתוף השף אבי ביטון. את המהלך עטפנו גם במגוון באנרים ברשת ובגוגל, שהזרימו עוד טראפיק למתחם. בנוסף, העלינו לאוויר את האתר הרשמי של לורפק ובכך השלמנו תמיכה מלאה ומקיפה של התוכן ושל ערכי המותג בכל הנכסים הדיגיטליים.
בנוסף, ניצלנו את שבועות כחג החלב, לפיק נוסף ויצרנו עבור הלקוח מגוון מהלכי 360 ששילבו בין נקודות המכירה (400 נקודות בשיתוף דיילות מכירה), למדיה המודפסת (חוברות מתכונים לחג בשיתוף "ישראל היום") ולמדיה הדיגיטלית, כשכולם תיקשרו את מסר המותג "סוד הטעם בכל מנה"
המהלך כולו תיקשר בצורה אופטימלית את ערכי המותג, והשיג תוצאות מדהימות הרבה מעבר ליעדים שנקבעו.
בנוסף, ניצלנו את שבועות כחג החלב, לפיק נוסף ויצרנו עבור הלקוח מגוון מהלכי 360 ששילבו בין נקודות המכירה (400 נקודות בשיתוף דיילות מכירה), למדיה המודפסת (חוברות מתכונים לחג בשיתוף "ישראל היום") ולמדיה הדיגיטלית, כשכולם תיקשרו את מסר המותג "סוד הטעם בכל מנה"
המהלך כולו תיקשר בצורה אופטימלית את ערכי המותג, והשיג תוצאות מדהימות הרבה מעבר ליעדים שנקבעו.
תוצאות
פגשנו בשטח כ-200 אלף לקוחות
100 אלף כניסות ייחודית (יעד של 70 אלף)
הבאנרים השיגו עבור המותג כ-13 מיליון חשיפות
זינוק של 127% במכירות ברשת שופרסל, בהשוואה לאותה תקופה בשנה החולפת
זינוק של 194% במכירות, בנקודות המכירה בהן היתה לנו נוכחות
100 אלף כניסות ייחודית (יעד של 70 אלף)
הבאנרים השיגו עבור המותג כ-13 מיליון חשיפות
זינוק של 127% במכירות ברשת שופרסל, בהשוואה לאותה תקופה בשנה החולפת
זינוק של 194% במכירות, בנקודות המכירה בהן היתה לנו נוכחות