האתגר
- לבלוט מעל הרעש הגדול של חודש הקניות באינטרנט
- למצב את Paypal כשירות התשלומים המוביל לקראת חודש הקניות שחל בנובמבר, תוך העברת סיפור המותג כשירות תשלומים "cross-border", אתו ניתן לשלם בפשטות ובביטחון "מכל מקום ובכל רגע".
אסטרטגיה
לספר את סיפור הקרוס בורדר ויתרונות המותג באמצעות תוכן צבעוני ואותנטי, מהזווית של משתמש Paypal.
לאחר חיפוש ארוך מצאנו את מעיין שטרן – נוודת דיגיטלית, המטיילת לבדה ברחבי דרום אמריקה, רק היא, הוואן והכלב צ'אי. בסדרת רשת בת 6 פרקים בני 3 דקות, שנכתבה ונהגתה על ידי Debby&Ron וצולמה על ידי מעיין, הכנסנו את הקהל אל החיים המרתקים והמרגשים של מעיין, כשבכל פרק נחשפנו לחוויה חדשה במסע שלה, כש-Paypal ניצבת במרכז כזו שמאפשרת לה להגשים את חלומותיה ולפתור את כל בעיותיה – בפשטות, ללא ארנק, מכל מקום ובכל רגע.
את סדרת הרשת השלימה סדרת כתבות על המותג בקונטקסט של חודש הקניות.
לאחר חיפוש ארוך מצאנו את מעיין שטרן – נוודת דיגיטלית, המטיילת לבדה ברחבי דרום אמריקה, רק היא, הוואן והכלב צ'אי. בסדרת רשת בת 6 פרקים בני 3 דקות, שנכתבה ונהגתה על ידי Debby&Ron וצולמה על ידי מעיין, הכנסנו את הקהל אל החיים המרתקים והמרגשים של מעיין, כשבכל פרק נחשפנו לחוויה חדשה במסע שלה, כש-Paypal ניצבת במרכז כזו שמאפשרת לה להגשים את חלומותיה ולפתור את כל בעיותיה – בפשטות, ללא ארנק, מכל מקום ובכל רגע.
את סדרת הרשת השלימה סדרת כתבות על המותג בקונטקסט של חודש הקניות.
תוצאות
סדרת הרשת עלתה במתחם מיוחד ב-MAKO, ובעמוד הפייסבוק של MAKO ושברה את כל שיאי הבנצ'מרק של תוכן ממותג ב-Mako, ואף זכתה לפולו-אפים וסיקור במסך הגדול.
במספרים:
כ-600K צפיות
כ-2,000 תגובות
כ-600 שיתופים
במספרים:
כ-600K צפיות
כ-2,000 תגובות
כ-600 שיתופים