האתגר
rebar, מותג משקאות ה-smoothies המוביל בישראל, נהנה כבר למעלה מעשור מפופולריות ונאמנות רבה מצד הצרכנים. אותה אהדה לא תורגמה לנוכחות דיגיטלית התואמת לאופן בו נתפס המותג בעיני הקהל הרחב.
אסטרטגיה
ההבטחה המותגית איתה יצאנו לדרך היא do yourself some good, אותה יצקנו לעולמות התוכן השונים במטרה לחבר ולהאריך את חוויית הצריכה של rebar אל מעבר לנקודת המכירה (אונליין מול אופליין). כמו כן, הקמנו נכסים חדשים, בנוסף לערוצי הפייסבוק ואינסטגרם, בהם ערוץ טלגרם לחיזוק הקשר הישיר ומגזין אינטרנט "good stuff" באמצעותו אנחנו מנגישים תוכן מקצועי ומעמיק לחובבי תזונה ואורח חיים נכון.
תוצאות
במסגרת עבודת התוכן טיפחנו והגדלנו את קהילה המותג בנכסים הקיימים (פייסבוק ואינסטגרם) באמצעות הפקות תוכן ייחודיות וניהול קשר שוטף עם חברי הקהילה, המתבטא באחוזי מעורבות גבוהים וכן בהנעה לפעולה והגעה לסניפים השונים (באמצעות קמפיינים ייעודים וקופונים מעודדי מכירה).