שמרית

שמרית


קמפיין להשקת הבצק הפריך


האתגר

מותג שמרית נהנה מבלעדיות על מוצרי השמרים הטריים הנושאים את שם המותג כבר למעלה מ-30 שנה. במהלך השנים רכש לעצמו מיתוג של איכות, הצלחה ומומחיות באפייה.
בתחילת שנה 2017 התרחבה שמרית אל קטגוריות חדשות בעולם האפייה, קמח שמרים ומרגרינה והשיקה מוצר חדש, בסיס להכנת בצק פריך ב-2 מארזים שונים: בצק פריך מלוח (להכנת קישים ומאפים) ובצק פריך מתוק (להכנת עוגיות ומאפים).
אנו ניהלנו את קמפיין השקת הבצק הפריך החדש של שמרית, תוך התמודדות עם שוק רווי מתחרים ובתקופת חג השבועות, חג שבו התחרות על תשומת הלב של הקהל נמצאת בשיאה.

אסטרטגיה
ההבטחה הצרכנית שלנו שאיתה יצאנו לקמפיין הייתה: הבצק הפריך של שמרית, הופך את הכנת מאפי השבועות, ממשימה מפחידה וקשה לחוויה קלה ומהירה.
על מנת להפיץ את הבשורה החדשה, פעלנו ב-2 ערוצים מקבילים:
1. פיתחנו ממשק אינטראקטיבי שיעביר את חוויית השימוש בבצק הפריך בצורה אינטראקטיבית.
מטרת הממשק הייתה לעודד אנשים להוריד למכשיר הסלולר שלהם קופון 1+1, דרך יצירת חוויית אפייה מיוחדת, סביב הבצק הפריך, במיוחד לחג השבועות.
הממשק קודם ברחבי הרשת באמצעות קמפיין מעברונים באתרי אינטרנט, קמפיין באנרים בגוגל וקמפיין פוסט-לינקים בפייסבוק.
2. הפקת פרסומות טלוויזיה באורך של 10 שניות ופרסומן ברצועת תכניות הבישול המובילות על המסך והרלוונטיות לקהל היעד.
3. הפקת מתכונים ייחודיים בשיתוף אתר נענע 10 ובלוגריות מובילות ברשת.
תוצאות
74,625 גולשים שביקרו בממשק
2.71 דפים נצפו בממוצע בממשק
5,938 קופונים שהופקו
אחוז הורדת קופון גבוה שעמד על 6.22%
1,338 שליחות לחבר
שינוי גודל גופנים
ניגודיות