PayPal

PayPal


קמפיין משפיענים אנבוקסינג


האתגר

פלטפורמת התשלומים הדיגיטלית PayPal מעניקה ל-227 מיליון בעלי חשבון פעילים את הביטחון להתחבר ולבצע עסקאות במגוון ערוצים חדשניים, מכל מקום או מכשיר, ובכל זמן.


כשחקנית משמעותית בתחום הכלכלה הדיגיטלית ככלל והאי קומרס בפרט, PayPal מובילה את חוויית הקניות אונליין של הצרכנים ברחבי העולם, יודעת לזהות מגמות, טרנדים, הרגלים ושינויים התנהגותיים.


PayPal מספקת עבור לקוחותיה מספר שירותים המספקים הגנה על הקונה במידה והוא רכש מוצר באינטרנט באמצעות PayPal והוא לא תואם את הציפיות שלו.

אסטרטגיה
על מנת להעביר את המסר ש- PayPal מספקת מטריה הגנה עבור הקונים דרכה וכדי להביא לתודעת הצרכנים את השירותים המרכזיים שלה, הגנת הקונה ויש דרך חזרה, גייסנו מספר מובילי דעה מרכזיים לקמפיין אנבוקסינג באינסטגרם, באמצעות הסטורי והפיד.
בחירת מובילי הדעה נעשתה על פי הוורטיקלים המובילים בקניות אונליין: אופנה, גאדג'טים, ביוטי, גיימינג, קולינריה.
תוצאות
יותר מ-2 מיליון אנשים שנחשפו לפוסטים השונים
כ-160,000 צפיות בוידיאו אנבוקסינג
כ-100,000 צפיות בסטורי
קרוב ל-50,000 אינטראקציות בפוסטים השונים
שינוי גודל גופנים
ניגודיות