PayPal

PayPal


קמפיין מיתוג


קניות ברשת בישראל:
 
היקף רכישות האונליין של הקונים הישראליים נמצא בצמיחה מתמדת, ומגיע לשיאים חדשים.
מספר הישראלים המבצעים את רכישותיהם באינטרנט ממשיך לגדול, כאשר74%  מהגולשים באינטרנט בישראל, מעל גיל 18, קנו ברשת במהלך 2016 וכ-77% מהרוכשים הצהירו שימשיכו לרכוש באותו היקף או יגדילו את היקף הרכישות בשנה הקרובה (IpsosMORI 2016).
 
קמפיין דיגיטל של PayPal, 2017:
 
כולנו מכירים את ההתרגשות לקראת רכישה של משהו חדש. הקניה באינטרנט היא חוויה אמוציונלית: מההתרגשות הראשונית של הבחירה וההזמנה, דרך הציפייה לקבלת החבילה שצפויה להגיע (לפעמים כל הדרך מצידו השני של הגלובוס), ועד לרגע פתיחת החבילה.
 
באמצעות ניתוח מבוסס-דאטה, הנשען על הוורטיקלים המובילים בעולמות הקנייה ברשת, תפרנו עבור PayPal קמפיין המספר את סיפורן של חמש חוויות יומיומיות, המציגות מוצרים נחשקים שמקורם בערים שונות ברחבי העולם: מסיבת יום הולדת בסימן פיראטים, טורניר Xbox עם החבר'ה, שיעור יוגה, התרגשות מאקססוריז ומפריטי אופנה חדשים, ויציאה לקמפינג.
 
קנייה ברשת היא הרבה יותר מלשלם בשלט רחוק – אנחנו חוקרים, בוחרים, משקיעים, מצפים – ומתרגשים.
 
PayPal היא הרבה יותר מפלטפורמת תשלומים בשלט רחוק – זו האפשרות של מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם לקחת חלק בחגיגת ה-eCommerce באופן בטוח, מכל מקום או מכשיר, ובכל זמן.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות