מעיין אוחנה

מנהלת לקוחות
מעיין אוחנה

מעיין אוחנה הצטרפה לדבי תקשורת כיועצת תקשורת בשנת 2012 ובעלת 10 שנות ותק בעולם השיווק, הפרסום ויחסי ציבור. 

היא מתמקצעת בעבודה מול לקוחות מהמגזר השלישי והציבורי וכמו כן בתחום הצרכנות, התיירות והאופנה.  

התמחותה כוללת ניהול תיקי לקוחות וייצוגם בתקשורת, מתן ייעוץ תקשורתי ואסטרטגי, סיוע ביצירת חשיפה וניהול קמפיינים תקשורתיים. 

מעיין בעלת תואר ראשון בתקשורת, שיווק ויחסי ציבור מהמכללה האקדמית ספיר ובעבר שימשה כעוזרת דובר המכללה. 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות