איגוד האינטרנט הישראלי

איגוד האינטרנט הישראלי


שומר הסף של האינטרנט הישראלי


מבוא

איגוד האינטרנט הישראלי מקדם יוזמות מדיניות וציבוריות המשפיעות על החיים הדיגיטליים של אזרחי ישראל ותושביה. הוא פועל למען שמירת האינטרנט הישראלי פעיל ויציב, פתוח ונגיש לכל, עצמאי, שוויוני ובטוח לכלל המשתמשים. האיגוד פועל במגוון מישורים – ניהול התשתית הטכנולוגית של האינטרנט בישראל, הסברה בנושא בטיחות השימוש ברשת, פרטיות ומאבק בבריונות רשת, גיבוש מדיניות לשמירה על רשת פתוחה, נייטרלית ועצמאית וצמצום פערים דיגיטליים בקרב מגזרים שונים.

הסיפור

יחד עם האיגוד, עבדנו בכדי למקד את פעילותו ביצירת מסר מדויק שיהדהד בציבור הרחב ובקרב מקבלי ההחלטות, תוך הבלטת תפקידו כשומר הסף של האינטרנט בישראל.
בחרנו להתמקד בשני תחומים עיקריים הממחישים את חוזקו של האיגוד ובעלי רלוונטיות תקשורתית-ציבורית; שמירה על בטיחות הגולשים ברשת ועל רשת האינטרנט פתוחה, עצמאית ושיווניות.
האסטרטגיה התקשורתית כללה מינוף הדוק, מקצועי ואקטואלי של מהלכי הסברה בזירות שונות ובקרב קהלי היעד; קמפיינים, סקרים ומחקרים, מתן חיזוק תקשורתי לדיונים בכנסת, חשיפת סיפורים אישיים וראיונות עומק, שיתופי פעולה עם ארגונים ועוד.

סיכום

בשלושת רבעוני הפעילות הראשונים עם האיגוד נמנו כ-144 פרסומים איכותיים במגוון רחב של אמצעי מדיה מובילים. הפרסומים הופיעו ברשתות החברתיות וקודמו ע"י האיגוד ושותפים נוספים ונחשפו אליהם מיליוני גולשים במהלך חודשי הפעילות.
נרשמו למעלה מ-4,000 פניות שונות לקו החם בשנת 2016, עליה של כ 25% בפניות הציבור בנושאי אלימות ברשת.

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות