מעיין אוחנה

מנהלת לקוחות
מעיין אוחנה

מעיין אוחנה הצטרפה לדבי תקשורת כיועצת תקשורת בשנת 2012 ובעלת 12 שנות ותק בעולם השיווק, הפרסום ויחסי ציבור. ​
​בקבוצת דבי היא מנהלת לקוחות מהמגזר השלישי ומהמגזר הציבורי. ​

התמחותה כוללת ניהול תיקי לקוחות וייצוגם בתקשורת, מתן ייעוץ תקשורתי ואסטרטגי, וניהול קמפיינים תקשורתיים. ​​
למעיין היכרות מעמיקה עם רשת הכתבים והעורכים בישראל, וניסיון עשיר בהובלת אירועים תרבותיים וציבוריים משמעותיים ובהם פרויקט מנהלת אירועי ה-70 לישראל. ​
בין היתר עובדת עם תגלית, עמותת צלול, מצעד החיים, המשרד לנושאים אסטרטגיים ועוד.​

מעיין בעלת תואר ראשון בתקשורת, שיווק ויחסי ציבור מהמכללה האקדמית ספיר ובעבר שימשה כעוזרת דובר המכללה.

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות
שינוי גודל גופנים
ניגודיות