מותג החיתולים המוביל האגיס, של חברת קימברלי קלארק, חיפש את הדרך הנכונה להציג סיפור חדש לסדרת "אקסטרה קר", שיחבר את האימהות והאבות בצורה עמוקה יותר למותג, לאחר שני קמפיינים שהתקיימו לאחרונה.
הפיצוח של צוות דבי היה חיבור אקטואלי למגפת הקורונה ופעילות סושיאל בהשתתפות משפיענים מובילים. סיפור המסגרת היה שהורים טריים שילדו בקורונה לא זכו לתמיכה החמה של הסביבה: החיבוק מסבא וסבתא, פינוקים ליולדת הטרייה, אוכל ביתי של אמא, חוגי התפתחות והעשרה ואפילו ליווי בתחנות טיפת חלב.
לפעילות נבחרו חמישה משפיענים – לירון רביבו, נופר מור, לירן כוהנר, דנה גרוצקי וצח סימון – שחוו לידה בתקופת הקורונה. נבחרת המשפיענים הקיפה קהל יעד מגוון מבחינת גילאים, דמוגרפיה, אזור מגורים ועוד והחזיקה יחד כ- 714 אלף עוקבים.
חברי הנבחרת התניעו את המהלך בסטורי וקראו לאימהות שילדו בשנה האחרונה לשתף ברגע מרגש, עצוב או מצחיק של לידה בתקופת הקורונה. מתוך אלפי התגובות שהתקבלו נבחרו חמש זוכות, שזכו לביקור בית אישי של אחד מחברי הנבחרת ומארז מפנק. בנוסף, הודות לשיתוף פעולה עם עמוד האינסטגרם הפופולרי של "ערב טוב עם גיא פינס" שהוביל למאות אלפי צפיות בתיעוד של אחד המפגשים, הוגדלה באופן משמעותי החשיפה למהלך, שלווה גם בפעילות יחסי ציבור.
התוצאות היו יוצאות דופן. הפעילות זכתה ללמעלה מ- 2,031,050 חשיפות ברשתות החברתיות. עשרות אלפי אימהות ואבות ביקשו להשתתף בפעילות, הגיבו לתכנים ושיתפו אותם. המהלך עזר לחבר את האגיס להורים באופן אישי יותר, תוך הדגשת יתרונות המוצר וערכי המותג, באמצעות בחירה מדויקת של משפיענים ופעילות חדשנית ויצירתית, שהתחילה בזיהוי צורך חברתי וששילבה בין המרחב הדיגיטלי לפיזי.
צפו בכתבה המלאה: