טיקטוק

טיקטוק


אפליקציית טיקטוק נהנית מנחשקות ופופולריות רבה בקרב הדור הצעיר ומתבססת כרשת החברתית המעודפת עליהם.
יחד עם זאת בתקופה זו הרשתות החברתיות, מעבר למקום מפגש חברתי ופלטפורמה לביטוי אישי, נתפסות גם כאיום על פרטיות בכלל ועל בטיחות הילדים בפרט.

מבוא

כמותג מוביל טיקטוק מבינה שעליה לקחה אחריות ולהוביל אג'נדה של גלישה בטוחה, לעורר מודעות בקרב הדור המבוגר ולתת להם כלים לשליטה בפרטיות ילדיהם.

הסיפור

יום האינטרנט הבטוח - ועידת NEXT בשת"פ עם קבוצת קשת 12.
יחד עם קבוצת 12, קבוצת המדיה המובילה בארץ יצרנו ועידה יחד עם בכירי טיק-טוק העולמית, מובילי דעה ומוקד 105 – המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת.
הוועידה ערכה כ3 שעות ושודרה בקשת 12, בנוסף למתחם תוכן בmako ו N12 נכסיה הדיגיטליים של קשת. מעטפת של קידומים בפורמטים שונים: פרומואים ברייק הפרסומות, השתלבות בתכניות בלוח השידורים, מעברונים ומתחמים תוכן באתר ובאפליקציות MAKO וN12 קדמו את הכנס וצרבו בתודעת הציבור את השיוך בין האג'נדה למותג טיק טוק. לסיכום יום השידורים המיוחד הפקנו תכנית לייט נייט עם דרור גלוברמן אשר אירח את מנכ"ל טיק טוק לשיחה על התאגרים של הרשתות החברתיות בעידן המידע.
השילוב בין מערכת קשת 12 אשר יחד איתנו יצרה תוכן מעניין וחדשני, והמעטפת המיתוגית של הכנס אשר זכתה לבולטות וזכירות בשטחי הפרסום השונים יצר מהלך עם אימפקט משמעותי שחיבר בין אג'נדה ומותג ומיצב את טיק טוק כרשת חברתית הלוקחת אחריות על בטיחות המשתמשים ומובילה פעולות אסטרטגיות יחד עם הרגולטור וגופים נוספים לטובת הציבור.

סיכום

התוצאות:
TV
בשידור הועידה הטלוויזיונית צפו כ500,000 איש (6% רייטינג)
פרומואים לקידום הועידה באורכים שונים הניבו 427 נק' רייטינג GRP!
DIGITAL
בשידור הועידה בN12 הניב כ-168,767 צפיות.
הפרומואים הניבו מעל 300,000 צפיות.
הבאנרים אשר קידמו הפניות למתחם התוכן הניבו מעל 2.3M חשיפות.

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות
שינוי גודל גופנים
ניגודיות