חברת HP השיקה בישראל את מדפסת התמונות הזעירה HP Sprocket Photo Printer – מדפסת כף-יד ניידת וקלה לתפעול שיודעת להדפיס תמונות הישר מהטלפון החכם ומהרשתות החברתיות.
הנטייה הרווחת כלפי מוצרים טכנולוגיים היא לייעד אותם לקהילה מצומצמת, אך הפעם HP ייצרו מוצר הפונה לדור אחר של צרכנים, שמדברים בשפה אחרת, בעלי רצונות מגוונים והרגלי צריכה שונים. לשם כך היה צורך בלתכנן קמפיין משולב שיציג את המוצר כגאדג'ט צרכני, צעיר וחדשני, מבלי לאבד את היתרון הטכנולוגי.
עבדנו יחד עם HP בכדי לתכנן אירוע עיתונאים אינטראקטיבי במסעדת "אמריקה" אשר ימחיש את הסיפור והרלוונטיות הצרכנית של המדפסת ככלי מחולל ומתעד חוויות. בשל הלוקיישן המיוחד ובשילוב מגוון פעילויות ואטרקציות וויזואליות הפכנו את המפגש לאירוע חוויתי שיסייע לעיתונאים להתחבר לקונספט של יצירת חוויות והדפסתם בעזרת הספרוקט.
לאירוע הוזמנו מגוון רחב של עיתונאים, בלוגרים ומשפיעני רשת בכדי ליצור קמפיין של 360 מעלות, אשר יגדיל את החשיפה בקרב קהלי יעד מגוונים ובמספר פלטפורמות תקשורתיות שונות.
באירוע נכחו כ-35 עיתונאים, מובילי דעה ובלוגרים מכל התחומים, אשר נהנו, הצטלמו והעמיקו את היכרותם עם המוצר החדש. בעקבות כך, המוצר זכה לסיקור נרחב בעיתונות המסורתית עם כ-20 ידיעות באתרים המובילים בעלי שווי חשיפה משמעותי, לצד אלפי צפיות בקליפים של בלוגרים ביוטיוב ובאינסטגרם.