האתגר
אחרי שלוש שנים מוצלחות בהן המותג יד מרדכי הוביל אסטרטגיה של העשרה קולינרית על שלל מוצריו, הוחלט בארגון לחזור לספר את סיפור הקשר הישיר ורב השנים בין המותג לבין החקלאים והטבע. ואולם יד מרדכי אינו מותג המוכר "מוצרים מהטבע". הוא מותג המוכר מוצרים המבוססים על ידע חקלאי רב שנים המתחיל בטבע – אבל מסתיים בצלחת.
אסטרטגיה
בשלב האסטרטגיה זיהינו את הטרנד המתהווה בפלטפורמות של יוטיוב ופייסבוק: סרטוני 6 שניות – פורמט המותאם לתחרות על הקשב של הצרכן ועל מודל הצפייה בתוכן ממומן. אבל איך מספרים סיפור של טבע וקולינריה ב-6 שניות?
התוצאה, לפניכם. מרגישים את הטבע בצלחת?
התוצאה, לפניכם. מרגישים את הטבע בצלחת?
תוצאות
הבחירה בסרטונים קצרים אפשרה ללקוח להגיע באמצעות כלי YouTube Bumper וקידום וידיאו באינטסגרם ופייסבוק ל-Reach ול-Frequency מאוד גבוהים, ובכך להחדיר את המסר והשפה החדשה באופן אפקטיבי. במקביל, מחקר חיצוני שבדק את ביצועי הקמפיין הראה כי הבנת המסר וערכי המותג, כפי שהוגדרו בבריף הצליחו לעבור ולהיות מצויינים על ידי הצרכנים מעל הממוצע בקמפיינים מקבילים.