טיקטוק, הרשת החברתית המובילה כיום בקרב בני נוער וצעירים, לקחה על עצמה אחריות לקדם גלישה בטוחה, לעורר מודעות בקרב הדור המבוגר ולתת להם כלים לשליטה בפרטיות ילדיהם. החברה ביקשה לקדם את האג'נדה הזו גם באמצעי התקשורת בישראל.
בצוות דבי זיהו הזדמנות ויזמו את "יום האינטרנט הבטוח", יחד עם NEXT מקבוצת קשת 12, קבוצת התקשורת החזקה והמשפיעה בישראל. בוועידה המקוונת השתתפו בכירי טיקטוק העולמית, מובילי דעה ונציגי המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת.
הוועידה קודמה וסוקרה בכל הפלטפורמות של קבוצת קשת: בטלוויזיה בשידור חי, באתרים mako ו-N12 וברשתות החברתיות. בין היתר היא קודמה באמצעות תשדירי פרסומת, השתלבות בתוכניות אחרות בלוח השידורים, מעברונים ומתחמי תוכן. טיקטוק שולבה בכל פעילות הקידום, כך שנוצר שיוך בין החברה למטרה שהיא ביקשה לקדם.
השילוב של הכוח היצירתי של קבוצת דבי עם העוצמה התקשורתית של קבוצת קשת 12, יצר תוכן מעניין וחדשני. לוועידה היה אימפקט משמעותי שחיבר בין אג'נדה ומותג ומיצב את טיקטוק כרשת חברתית הלוקחת אחריות על בטיחות המשתמשים ומובילה פעולות אסטרטגיות לטובת הציבור.
• כחצי מיליון צופים (6% רייטינג) בשידור הוועידה
• עוד כ-170 אלף גולשים צפו בוועידה דרך אתר N12
• כ-2.5 מיליון צופים וגולשים נחשפו לפעילות הקידום בפלטפורמות השונות