משקארד


סדרת רשת וקמפיין לידים


האתגר

משקארד הינו מועדון צרכנות בלעדי, גדול ומוביל להתיישבות העובדת: קיבוצים, מושבים ועובדי התעשייה הקיבוצית. המועדון מונה עשרות אלפי חברים ומעניק מגוון רחב של הנחות, הטבות ותועלות בעולמות תוכן רבים. הבעיה: הוא אינו מוכר מספיק בקרב קהל היעד ורחוק מלהגשים את הפוטנציאל העסקי הטמון בו.
מטרת הקמפיין הייתה העלאה למודעות בקרב קהל היעד וגיוס חברים חדשים (לידים)

אסטרטגיה
העלאה למודעות באמצעות סדרת רשת בת 4 פרקים (יצירת ביקושים) בהובלת פרזנטור המזוהה וזוכה לאהדה רבה בקרב קהל היעד, צביעת ובניית הקהלים הנחשפים לתוכן, וקטיפת הביקושים באמצעות קמפיין מודעות ובאנרים ברחבי הרשת.
להובלת סדרת הרשת נבחר עמי סמולרצ'יק, מגיבורי סרט הקאלט בקרב בני המושבים והקיבוצים, "מבצע סבתא". בסדרה של משקארד מגלם סמולרצ'יק קיבוצניק לשעבר החי היום בעיר, אשר יוצא למסע בין הקיבוצים במטרה לשכנע את המזכירים לקבל אותו בחזרה לקיבוץ. המניע לעלילה, הוא הנחשקות של כרטיס משקארד, שבגללו סמולרצ'יק כל כך רוצה לחזור לקיבוץ. כל פרק מתאר את ניסיונותיו להתחבב על מזכירי הקיבוץ השונים באמצעות הצעות ייעול שונות ומשונות.
תוצאות
סדרת רשת מצחיקה וצבעונית, המתארת את הוויי הקיבוץ ומלאה בבדיחות פנימיות שרק קיבוצניקים אמתיים יבינו.
במקביל לעליית הסדרה יצאנו בקמפיין לידים בכיכובו של סמולרצ'יק שקראו לקיבוצניקים להיות "שווים יותר" ולהצטרף למשקארד.
אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות