PayPal


קמפיין מיתוג


האתגר

קניות ברשת בישראל:


היקף רכישות האונליין של הקונים הישראליים נמצא בצמיחה מתמדת, ומגיע לשיאים חדשים. מספר הישראלים המבצעים את רכישותיהם באינטרנט ממשיך לגדול, כאשר74%  מהגולשים באינטרנט בישראל, מעל גיל 18, קנו ברשת במהלך 2016 וכ-77% מהרוכשים הצהירו שימשיכו לרכוש באותו היקף או יגדילו את היקף הרכישות בשנה הקרובה (IpsosMORI 2016).

אסטרטגיה
כולנו מכירים את ההתרגשות לקראת רכישה של משהו חדש. הקניה באינטרנט היא חוויה אמוציונלית: מההתרגשות הראשונית של הבחירה וההזמנה, דרך הציפייה לקבלת החבילה שצפויה להגיע (לפעמים כל הדרך מצידו השני של הגלובוס), ועד לרגע פתיחת החבילה.
באמצעות ניתוח מבוסס-דאטה, הנשען על הוורטיקלים המובילים בעולמות הקנייה ברשת, תפרנו עבור PayPal קמפיין המספר את סיפורן של חמש חוויות יומיומיות, המציגות מוצרים נחשקים שמקורם בערים שונות ברחבי העולם: מסיבת יום הולדת בסימן פיראטים, טורניר Xbox עם החבר'ה, שיעור יוגה, התרגשות מאקססוריז ומפריטי אופנה חדשים, ויציאה לקמפינג.
קנייה ברשת היא הרבה יותר מלשלם בשלט רחוק – אנחנו חוקרים, בוחרים, משקיעים, מצפים – ומתרגשים.
PayPal היא הרבה יותר מפלטפורמת תשלומים בשלט רחוק – זו האפשרות של מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם לקחת חלק בחגיגת ה-eCommerce באופן בטוח, מכל מקום או מכשיר, ובכל זמן.
אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות