וניליה


קמפיין לתקשור המיתוג החדש


האתגר

גלידה היא כבר מזמן לא מוצר מזון בסיסי, אלא חוויה משפחתית, זוגית ואישית, שעובדת ומעוררת את כל החושים.


מטרת מהלך המיתוג החדש של וניליה, היא לבדל ולבסס את התפישה החדשה של הרשת - לא עוד גלידריה, אלא מותג גלידה יוקרתי וכייפי.


במסגרת המיתוג מחדש של וניליה, שינינו את השפה התקשורתית של המותג ואת השפה הפרסומית בנכסים הדיגיטליים.

אסטרטגיה
יצאנו להפקת אופנה בטרנד הפסטל לקיץ, שהציגה לוקים אופנתיים במחווה לשנות ה-60 ובאיפור מתוק שמשלב צבעים נועזים וסוכריות צבעוניות שעושות חשק לגביע גלידה, תחת הסלוגן החדש של וניליה "הגביע המושלם".
קמפיין ההשקה של השפה החדשה של וניליה הוצג בשלטי חוצות ברחבי תל אביב ובערוצי הדיגיטל של וניליה, הושקה שפה מיתוגית חדשה.
תוצאות
הקמפיין עורר שיח גדול סביב הקונספט הייחודי שלו וזכה לשיח גדול בקבוצות סגורות ברשת ואף הגיע לאתר היוקרתי Ads of the world. המכירות בסניפי הרשת עלו בצורה מרשימה ונרשמה עלייה בכמות החברים בעמוד הפייסבוק של וניליה.
אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות