יד מרדכי


קמפיין תדמית


האתגר

בימי "לכל-איש-יש-שף", בהם תכניות אוכל נעטפות באריזות שונות ומשונות ומוגשות מסביב לשעון, אוכל הוא כבר מזמן לא צורך הישרדותי: הוא חוויה שעובדת על כל החושים.


ב-2015 החליטה יד מרדכי לשבור את תדמית "המותג של הדבש", ולמצב את עצמה במקום חדש של העשרה קולינרית ומגוונת. כאן אנחנו נכנסו לתמונה.

אסטרטגיה
במסגרת התכנית למיצוב מחדש של יד מרדכי, הוקם נכס דיגיטלי חדש, "המעדנייה הווירטואלית של יד מרדכי" – אתר ייחודי המאפשר לקהל היעד להעשיר את הידע הקולינרי שלהם ולגלות טעמים חדשים על ידי שלל כתבות וטיפים מקצועיים, תוך שימוש במנוע חיפוש חווייתי ולא שגרתי – וכמובן מתכונים.
בהובלת השף ברק יחזקאלי, שנבחר כפרזנטור, פתחנו את המהלך בעשרות סרטונים "פוד-אפילים" קצרים ומושקעים באורך של 30-50 שניות, שעלו כפרי רולים ב-YOUTUBE, בעמוד הפייסבוק ובשאר הנכסים הדיגיטליים של יד מרדכי, שבישרו את הבשורה החדשה של המותג והניעו את הגולשים לאתר האינטרנט.
את הקמפיין השלימו באנרים ותוכן צבעוני, מעמיק ומרהיב שהזרים את הגולשים לנכס הדיגיטלי של יד מרדכי.
תוצאות
• קמפיין יד מרדכי זכה לחשיפה ועניין רב הודות לייחודיות, לערך שהקנו הקמפיין והתוכן שליווה אותו ואיכות ההפקה.
• במחקר שערכה חברת שטראוס נמצא כי הקמפיין עקף את הבנצ'מארק של הארגון במדדים החשובים של אמינות, רלוונטיות והבנת המסר
• הקמפיין הניב למעלה מ-10 מיליון חשיפות ולמעלה ממיליון צפיות נכון לשנת 2016.
אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות