קבוצת דבי בקמפיין משולב ל- PayPal ישראל
נובמבר 27, 2018
הקמפיין חוצה–פלטפורמות וכולל סדרת רשת, פרסומות בטלוויזיה, יח"צ וקידום תוכן. פרקי סדרת הרשת זכו לכ-500 אלף צפיות כבר בשבועיים הראשונים.
חברת התשלומים הבינלאומית PayPal יצאה לקראת חודש הקניות (נובמבר 2018) בישראל בקמפיין 360 חדש, מאחוריו עומדת קבוצת דבי. מדובר בקמפיין חוצה-פלטפורמות, הכולל סדרת רשת, פרסומות טלוויזיה, כתבות תוכן, פעילות ענפה בקבוצות פייסבוק, ויחסי ציבור. הקמפיין מטשטש את הגבולות בין עולם השיווק, הדיגיטל, והיח"צ, ומיישם שיטות אינטגרטיביות למימוש האסטרטגיה של PayPal .
מטרת הקמפיין היא לשמר את מעמדה של PayPal כמובילה עולמית בתעשיית ה-eCommerce, בהתאם להתנהגות הצרכנים הישראלים, המוכיחים מדי יום את אהדתם לרכישת מוצרים מחו"ל (Cross Border).
במסגרת התהליך האסטרטגי רחב ההיקף, המספר את סיפורה של PayPal כאמצעי התשלום נוח ובטוח באמצעותו אפשר לרכוש כמעט כל דבר מהמובייל – מכל מקום ובכל זמן – בחרנו במעיין שטרן, צלמת ונוודת דיגיטלית אלמונית, המטיילת לבדה בדרום אמריקה עם הכלב שלה, כדי להוביל סדרת רשת בשיתוף מאקו בשם Practice Freedom.
סדרת הרשת כוללת 6 פרקים, ומשלבת נופים מרהיבים ומרגשים מדרום אמריקה. הצופים יכולים לעקוב אחר יומן אישי המספר את מציאות חייה של נוודת דיגיטלית, לטעום מהחופש שבסגנון החיים שלה, ולהיחשף גם ל-PayPal כמותג שמאפשר לכל אחד להשיג את החופש שלו. חופש הפעולה של מעיין בניהול אורח חייה כנוודת דיגיטלית מתחבר בצורה ישירה לחופש הפעולה ש-PayPal מאפשרת לקהל לקוחותיה ולצרכנים הישראלים.
כלל פרקי סדרת הרשת זכו לכ-500 אלף צפיות כבר בשבועיים הראשונים לקמפיין.
בנוסף למהלך התוכן, הפקנו סדרת פרסומות, שפורסמו בקשת 12 ובערוצי הדיגיטל, בהובלת הזמרת פלורה (לירון משולם) ובליווי שירה This is Happening. בכל סרטון מוצגים פריטים ומוצרים מיוחדים שנרכשו ממקומות שונים בעולם, שנבחרו בהתאם להעדפות הצרכנים הישראלים: סנדלי מעצבים מפריז, איי-רובוט מהרצליה, בגדי התעמלות מעוצבים מאמסטרדם, מסיבת יום הולדת בעיצוב שודדי ים מהונג קונג, X-Box משיקגו ועוד.
את הקמפיין השלמנו באמצעות כתבות תוכן שונות, פעילויות יח"צ וקמפיין תוכן בשיתוף קהילות צרכנות שונות בפייסבוק.
רון שלי, מנכ"ל Debby&Ron: "מהלכינו השונים לקידום PayPal לאורך חגיגת הקניות באינטרנט של חודש נובמבר ממקסמים את האמצעים העומדים בידינו כחברת תקשורת אסטרטגית ואינטגרטיבית. התוצאה היא קמפיין חוצה-פלטפורמות הפועל בכל החזיתות ומול כל קהלי היעד שלנו בישראל. אנו גאים לעבוד עם PayPal שמפגינה מדי יום יצירתיות והירתמות ולוקחת אותנו למחוזות חדשים".