קבוצת דבי תקשורת נבחרה לייצג את קבוצת אגד

אפריל 18, 2024

 

קבוצת דבי תקשורת נבחרה לייצג את קבוצת אגד

קבוצת דבי מצרפת לשורותיה לקוח חשוב וגדול בתחום התחבורה: קבוצת אגד. דבי תקשורת נבחרה לספק שירותי יחסי ציבור למכבי שירותי בריאות ותנוהל תחת סמנכ"לית השיווק קרן לייזרוביץ'.

קבוצת אגד היא חברת התחבורה הציבורית הגדולה בישראל, ומבין הגדולות בעולם. אגד מחזיקה בנתח שוק של כ- 33% מכלל התחבורה הציבורית בישראל באמצעות אוטובוסים. בנוסף, מחזיקה אגד בפעילות האוטובוסים הגדולה ביותר בפולין והרביעית בגודלה בהולנד. כמו כן, אגד היא בעלת השליטה בחברת תבל, המפעילה את הקו האדום של הרכבת הקלה. לצד זאת מחזיקה קבוצת אגד ברשת המוסכים הגדולה ביותר לאוטובוסים, בפעילות נדל"ן ובפעילות תיירות.
אגד מחויבת לספק שירותי תחבורה ציבורית ברמה הגבוהה ביותר לתושבי ישראל והמבקרים בה, להמשיך לפתח את רמת השירות לנוסע, לתרום להשגת היעדים הלאומיים להגברת השימוש בתחבורה ציבורית, ולגיוון אמצעי התחבורה הציבורית העומדים לרשות הנוסעים, לרבות רכבות קלות ופתרונות תחבורה חכמים וירוקים לשמירה על סביבה נקיה ובטוחה.

 

"קבוצת דבי נרגשת מאוד לקראת העבודה המשותפת עם אגד, ארגון המייצג חדשנות ומקצועיות, ושואף באופן יומיומי לשפר את אפשרויות התחבורה הציבורית לטובת יצירת סביבה ירוקה, בטוחה ויעילה יותר. אגד היא סיפור הצלחה ישראלי וגלובלי. אנו גאים על הבחירה בנו, ובטוחים שיחד נגיע להישגים חדשים", מסר משה דבי, מייסד ויו"ר הקבוצה. 

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות