חברת דבי תקשורת היא משרד היח"צ החדש של חברת Emirates בישראל

מאי 18, 2023

קבוצת דבי מהמובילות בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית, הוקמה לפני כ-15 שנים על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון

בוצת דבי מכריזה היום (שני) כי היא נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית ויחסי הציבור של חברת התעופה Emirates בישראל. יחסי הציבור ינוהלו על ידי המשנה למנכ"ל קבוצת דבי, מרינה קפלון-דיגמי, ויועץ התקשורת עמית המאירי.
אולי יעניין אותך גם
 
התקציב הזה מצטרף ללקוח ענק אחר, מתחום התיירות, שהצטרף לקבוצת דבי לפני כחודש – ענקית הספנות MSC Cruises. התקציב ינוהל תחת המשנה למנכ"ל מרינה קפלון-דיגמי, המובילה את חטיבת הקמעונאות, התיירות והלייף-סטייל בחברה ויועצת
התקשורת רוית בראומן.
את שנת 2023 קבוצת דבי פתחה עם צירוף חברת נתיבי איילון לשורותיה, לאחר שזכתה במכרז. מטעם החברה נמסר כי רון ורון, סמנכ"ל הלקוחות בקבוצת דבי ומנהל חטיבת התחבורה והרכב בקבוצה, ויועץ התקשורת אופיר שמריהו יובילו את נתיבי איילון.
קבוצת דבי מהמובילות בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית, הוקמה לפני כ-15 שנים על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. הקבוצה מייצגת שורה ארוכה של תאגידים בינלאומיים, חברות טכנולוגיה רב-לאומיות וחברות ישראליות מובילות כגון יוניליוור, קימברלי קלארק, מכבי שירותי בריאות, נתיבי איילון, ישרוטל, קבוצת גוליבר, Waze, Nvidia, רשות החדשנות ועוד.
אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות