שיאומי מתחדשת: קבוצת דבי תנהל את תקציב יחסי הציבור של קבוצת המילטון
ינואר 30, 2019
קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, בחרה בקבוצת דבי לנהל את תקציב היח"צ שלה. נתח השוק של המותג שיאומי בישראל הולך וגדל ועומד היום על כ-14%, במקום השלישי לאחר סמסונג ואפל. השנה, צפויה המילטון להרחיב את רשת החנויות של המותג ברחבי הארץ.
קבוצת המילטון, שהוקמה בשנת 1990 על ידי משפחת אהרוני, היא מהמובילות בישראל בתחום ייבוא, שיווק והפצה של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה וטכנולוגיה. החברה הינה הזכיינית הבלעדית של מספר מותגים מובילים בהם Xiaomi, MIDEA , SANSUI, HEMILTON ומותגים נוספים.
קטגוריית המוצרים המיובאים על-ידי הקבוצה היא ענפה וכוללת סמארטפונים, טלוויזיות, מוצרי חשמל לבית, גאדג´טים ומוצרים חכמים. כיבואן הרשמי, הקבוצה מעניקה שירות תיקונים ותמיכה למוצרים המיובאים על ידה.
במהלך 2018 השיקה המילטון לראשונה חנות דגל רשמית ראשונה בישראל של מותג שיאומי ובמהלך 2019 היא צפויה להשיק חנויות מותג נוספות. פתיחת החנויות הינה חלק מהמגמה העולמית של שיאומי, להרחיב באופן משמעותי את הנוכחות שלה ברחובות ובמרכזי הקניות, ולבוא במגע ישיר עם ה"אוהדים" שלה.
את יחסי הציבור של המילטון בקבוצת דבי יובילו יועצי התקשורת מרינה קפלון דיגמי ורון ורון.