המכביה ה-21

המכביה ה-21


אירוע הספורט הגדול של עם ישראל


המכביה היא אירוע הספורט הגדול בישראל והשני בגודלו בעולם, המתקיימת אחת לארבע שנים בהשתתפות ספורטאים ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם. במכביה ה-21, שהתקיימה ביולי 2022,


השתתפו כ-10,000 ספורטאים מכ-60 מדינות, לצד אלפי מלווים, אוהדים ותיירים. במסגרת המכביה נערכו בכל רחבי הארץ עשרות אירועי ספורט פתוחים לקהל הרחב, תחת הכותרת "ישראל חוגגת ספורט", בנוסף לשורה ארוכה של אירועים חברתיים. אל אירוע הפתיחה החגיגי שנערך באצטדיון טדי בהשתתפות כ-30,000 איש, הגיע נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן.

הסיפור

תחילת עבודת היח"צ על המכביה החלה כ-5 חודשים לפני תחילת המשחקים, יחד עם צוות השיווק ומטה המכביה. בנינו תוכנית עבודה מסודרת לכל האירועים וקבענו מטרות ויעדים ברורים, ביניהם: חיבור הקהל הישראלי למכביה כחגיגת הספורט של ישראל; מיצוב המכביה כאירוע ספורט ענק המביא לישראל אלפי ספורטאים; ותמיכה במכירת הכרטיסים לאירועים הפתוחים לקהל הרחב.
התמקדנו בתקשור תערוכת הענק שנפתחה בשדה התעופה בן גוריון; טקסי הפתיחה והנעילה; אירוע הזיכרון שציין 25 שנה לאסון גשר המכביה ;משחקי הגמר המעניינים והמתחם.
בנוסף, יצרנו מאגר של מרואיינים פוטנציאליים וסיפורים אישיים של ספורטאים, יזמנו כתבות רוחב והזמנו כתבים לאירועים השונים. הדגשנו את התרומה הכלכלית והתיירותית של המכביה למדינת ישראל. יצרנו שיתופי פעולה עם איגודי הספורט השונים. יצרנו הזדמנויות תקשורתיות בשיתוף האמנים שהופיעו בטקסים ועדכנו בזמן אמת את הכתבים על אירועים מעניינים, הישגים מרכזיים וסיפורים מרגשים מהתחרויות.

סיכום

התוצאה של העבודה היסודית הייתה סיקור נרחב ואיכותי למכביה בכל כלי התקשורת המרכזיים בישראל, במדורי הספורט, ובתוכניות האקטואליה; התייצבות מרשימה של כתבים באירועים השונים; וחשיפה לסיפורים אישיים של ספורטאיות וספורטאים מכל העולם.
הישגים מרכזיים:
* מאות כתבות וראיונות בכל כלי התקשורת המרכזיים בישראל, לפני ולאורך ימי המכביה
* סיקור תקשורתי נרחב, איכותי ולאורך זמן בכל כלי התקשורת המרכזיים בישראל ולאורך כל אירועי המכביה השונים
* יציאה מתחום מדורי הספורט וקידום פרסומים בזוויות תוכן שונות במדורי התרבות, הרכילות, הכרוניקות והחדשות
* מינוף הגעת נשיא ארה"ב ביידן והאמנים השונים לסיקור נרחב ברצועות האקטואליה בטלוויזיה וברדיו
* נטרול היקף הכתבות הביקורתיות והשליליות באמצעות ניהול סיכונים מתמיד ומתמשך

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות