Emirates

Emirates


השקת קו הטיסות לישראל


מבוא

ביוני 2022 נבחרה קבוצת דבי ללוות תקשורתית את השקת קו הטיסות של Emirates, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות ואחת מחברות התעופה הגדולות והטובות בעולם.
כדי להעצים את אירוע נחיתת טיסת הבכורה, הוחלט אסטרטגית לארגן משלחת של עיתונאים בכירים מהפלטפורמות המובילות בישראל, שתטוס לדובאי ותחזור לישראל עם הטיסה הסדירה הראשונה של Emirates. הכתבים שהשתתפו במשלחת יצרו ציפייה ובאזז תקשורתי, באמצעות פעילות ברשתות החברתיות ודיווחים חיים מדובאי.

הסיפור

המשלחת, שנבחרה בקפידה, זכתה גם לבקר במרכזי ההדרכה והתפעול של חברת Emirates. בטיסת הבכורה של החברה לישראל הצרפו אליהם שר הכלכלה של איחוד האמירויות, עבדאללה בין טוק אל מארי; שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל חאג'ה; שגריר ישראל באיחוד האמירויות, אמיר חייק; ומנהל התפעול הראשי של Emirates, עאדל אל רדהא. כבר במהלך הטיסה העיתונאים קיימו ראיונות עם בכירי חברת התעופה וקיבלו זוויות נוספות לסיקור התקשורתי של האירוע.
עבור נחיתת טיסת הבכורה, טיסה EK931, אורגן בנמל התעופה בן גוריון טקס הסלנה מסורתי, שמשך קהל רב של צופים, חובבי תעופה ואורחים מרחבי התעשייה. בעת הנחיתה התקבלה משלחת הבכירים על ידי שרת התחבורה והבטיחות בדרכים של ישראל, ח"כ מרב מיכאלי.

סיכום

אירוע השקת הקו החדש של Emirates לישראל ומשלחת הכתבים לדובאי זכו לחשיפה תקשורתית בכל כלי התקשורת הישראליים והבינלאומיים, עם למעלה מ-100 כתבות בפלטפורמות מגוונות, כולל טלוויזיה, עיתונות כלכלית, אתרי החדשות, רדיו וברשתות החברתיות.

כתבה מסיור במטוס של אמירייטס, בתוכנית חמש
אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות