ועידת ראש הממשלה לחדשנות

ועידת ראש הממשלה לחדשנות


חדשנות למען עולם טוב יותר : למען האדם, החברה והסביבה


מבוא

ועידת ראש הממשלה שהתקיימה באוקטובר שנה שעברה נערכה במסגרת אירועי ה-70 של מדינת ישראל, ומטרתה הייתה להציג את ההמצאות הטכנולוגיות פורצות הדרך שיצאו מישראל ואת תרומתה של החדשנות הישראלית להתמודדות עם אתגרי העתיד בתחום בריאות, מזון, חקלאות, סייבר וקיימות. בוועידה השתתפו בכירי ממשל, יזמים, חוקרים ומנהלים מובילים מהעולם ומישראל ביניהם: מייסד ענקית האינטרנט הסינית עליבאבא, ג'ק מא, מנכ"ל גוגל לשעבר ומייסד קרן הון הסיכון Innovation Endeavors, אריק שמידט, סגן נשיא בכיר בפייסבוק, דיוויד מרכוס, איש העסקים המשקיע יורי מילנר ועוד.


הוועידה התקיימה בניהול משרד התרבות והספורט, ובשיתופי פעולה עם משרד ראש הממשלה ועם מרכז פרס לשלום וחדשנות, שדרשו מאיתנו ניהול רחב היקף ויכולות תיאום וסינכרון של העבודה התקשורתית עם כל השותפים.

הסיפור

לחשוף תכנים איכותיים סביב הועידה לפני במהלך ולאחר הועידה, תוך דגש על המסרים אודות חדשנות ישראלית, ומיצוב הוועידה כוועידה בינלאומית מובילה המביאה אליה את בכירי העולם בחדשנות, וחשובה למיצובה של ישראל בעולם. הפעילות התקשורתית כללה בין היתר בניית תכנית תקשורתית וגאנט עבודה, כתיבת הודעות לעיתונות, הזמנת כתבים ועורכים לוועידה, ויוזמה של כתבות וראיונות סביב תכני הועידה.

סיכום

הוועידה קיבלה חשיפה רחבה ומגוונת בישראל ובעולם בשבועות שלפני קיומה אודות המשתתפים הבכירים שצפויים להגיע לישראל וכן, התכנים שיוצגו בוועידה. במהלך היומיים בהם התקיימה הוועידה, מגוון כתבות ושידורים חיים כיכבו בכל כלי התקשורת בישראל, וכתבות רוחב וראיונות התפרסמו בסמוך לקיום והועידה ולאחריה. כמו כן, הוועדה סוקרה באופן נרחב ויוצא דופן בתקשורת הבינלאומית, תוך דגש על חדשנות וטכנולוגיה ישראלית.

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות