חנוכת גשר היהלום בגיאורגיה

חנוכת גשר היהלום בגיאורגיה


הסיפור

דבי תקשורת נבחרה לקדם בישראל את גשר היהלום, פרויקט תיירות מרהיב בגאורגיה. מטרת הפעילות הייתה לחשוף את המקום כאתר תיירות חדש ואטרקטיבי וייחודי עבור התיירים הישראלים.
קודם להשקה בתקשורת הצוות יצא לסיור מקדים באתר, על מנת לתכנן באופן אופטימלי יציאה של משלחת עיתונאים שהוזמנה לאירוע ההשקה הרשמי.
לאירוע ההשקה הוזמנו כ- 20 כתבי תיירות ומגזין מכל המדיות המרכזיות בישראל. לפני היציאה נערכו שיחות תיאום ציפיות מול העורכים הראשיים כדי לוודא את מועד והיקף הפרסום בכל אחד מכלי התקשורת.
בין היתר, הצטרפו למשלחת החזאית של חדשות 12 , ששידרה במשך יומיים פריצות בשידור חי מהגשר, וצוות מ"ערב טוב עם גיא פינס", תכנית הבידור המובילה בישראל, שצילם כתבה ארוכה מהאירוע.
במקביל לפעילות מול העיתונאים יזמנו שיתוף פעולה עם משפיענים וסלבריטאים, שיצאו אף הם עם המשלחת והביאו לחשיפה רחבה של הגשר ברשתות החברתיות ולהתעניינות העוקבים הרבים שלהם באתר.
הפרויקט הוכתר כהצלחה מסחררת, עם עשרות כתבות בכל הפלטפורמות, כחצי מהן כתבות מגזין נרחבות. הפרסומים על הגשר הגיעו גם לעיתונות באנגלית וברוסית ויצרו חשיפה משמעותית ביותר לאתר.

סיכום

הישגים בולטים:
- משלחת של כ- 20 אנשי תקשורת ומשפיענים שיצאה לגיאורגיה לרגל אירוע הפתיחה הרשמי. גיוון של אנשי תקשורת מתחומי סיקור שונים.
- יומיים רצופים של פריצות לייב מהגשר בתכנית הבוקר של קשת 12 .
- למעלה מ- 35 כתבות ואייטמים פורסמו בכלי התקשורת המרכזיים של ישראל.
- כתבה של 6 דקות בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" שצולמה בגשר עצמו ושודרה במוצ"ש עם רייטינג של 9% במשקי בית יהודים.
- סיקור בעיתונים היומיים ובכל אתרי החדשות ) YNET , MAKO , וואלה, ישראל היום).

הכתבה בתכנית - ערב טוב עם גיא פינס
אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות