Unilever

Unilever


Shopo: מרכולים אונליין


עם זיהוי מדויק של המגמות בשוק המקומי – פתחה יוניליוור את הדלת בפני שחקנים, ששום מהפכה בקניות הקמעונאיות אונליין לא תהיה שלמה בלעדיהם. הכירו את Shopo

מבוא

שתי מגמות מרכזיות בשוק הקמעונאות הישראלי זיהתה בברור יוניליוור: האחת – צרכנים מבצעים יותר קניות בקרבת ביתם וחוזרים לקנות במרכולים השכונתיים; השנייה – היקף רכישת מוצרי הצריכה באינטרנט צומח וגדל בהתמדה - כשמרבית הרשתות הגדולות כבר שם. מי שעדיין לא הצטרף למהפכת הקניות אונליין הם דווקא אותם מרכולים. הסיבות המרכזיות מובנות לכל: היעדר יכולת כלכלית של כל אחת מהמכולות להתחרות ברשתות הגדולות, ועוד קודם לכן – היעדר המשאבים הנחוצים להנעת התהליך הלוגיסטי הכרוך במעבר לקניות אונליין. 


לכן, השיקה יוניליוור ישראל את Shopo, אתר מסחר אונליין למרכולים שכונתיים. 


Shopo למעשה מאחד את שתי המגמות שזוהו, בכך שהוא מעניק הזדמנות ייחודית למרכולים השכונתיים להשתלב במהפכת הקניות באינטרנט וליהנות גם כן מפירותיה. 

הסיפור

Shopo מזניק את המרכולים השכונתיים למהפכת הקניות באינטרנט, שהייתה עד כה נחלתן של הרשתות הגדולות, בעלות מסובסדת ובליווי מקצועי של מומחי יוניליוור. באמצעות Shopo יוכלו המרכולים להציע לתושבי השכונה רכישה ומשלוחים של מוצרי מכולת באתר אינטרנטי ממותג, במהירות, בנוחות וכל זאת מבלי לאבד את אותו יחס אישי המאפיין מכולות ועסקים שכונתיים. הצרכנים, הנוהגים לערוך קניות השלמה לבית במכולת או בסופר השכונתי יוכלו לעשות זאת מעכשיו באמצעות אפליקציית סלולר או המחשב הביתי במהירות ובנוחות רבה יותר. המהלך של יוניליוור מאפשר למרכולים לצמוח עסקית ולהישאר רלוונטיים בעידן הקניות באינטרנט, מבלי לוותר על יתרונות השירות האישי לקהילה שלהם.

סיכום

המהלך הראשון היה לצרף מספר מוגבל וניסיוני של מרכולים למיזם. אלה כאמור יזכו לליווי מקיף של יוניליוור בפיתוח פעילות מסחר מקוון. הצלחות המרכולים נחשפו בפעילות תקשורתית מקומית וארצית, שהובילה הן להצטרפות מרכולים נוספים והן לגידול מתמיד בהיקפי המכירות באמצעות הפלטפורמה החדשה.
במהלך התקשורתי המקומי, בעלי המרכולים קיבלו את הבמה לספר את סיפורם, לשתף בחוויה שלהם ובהצלחתם לקחת חלק במהפכת הקניות ברשת.
הפעילות הארצית מינפה את הנתונים שהתקבלו מתקופת הפעילות הראשונה לכדי יזום כתבות המתארות את המגמה של הצטרפות המרכולים לאון ליין, תוך התמקדות בהרגלי הקנייה והצמיחה של סגמנט המרכולים.

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות