בתקופה בה הספורט המוטורי בישראל רק מתחיל להתעורר וניתן לראות הקמת מסלולים חדשים, הוקמה ליגת קאדילק TIME ATTECK , ליגת קאדילק הינה הליגה הראשונה בישראל בה יכולים נהגים
חובבים להתחרות בליגה ומסלול מוסדרים עם רכביהם הפרטיים באופן חוקי, באישור ובתמיכת הרשות לנהיגה ספורטיבית של משרד הספורט. 90 נהגים התחרו בחמישה מרוצים שהתפרסו על תקופה של 5 חודשים.
קאדילק מותג היוקרה האמריקאי הוותיק עבר בשנים האחרונות מהפכה תדמיתית ומוצרית, במהלכה הושקעו משאבים רבים בכדי לשנות את הDNA של המותג ולהפוך אותו לצעיר יותר, טכנולוגי יותר וספורטיבי יותר. כאשר הגיעו לשווקים דגמים חדשים ומצוינים התעורר הצורך להעביר את ערכי המותג החדשים ללקוחות.
ביחד עם קאדילק פעלנו כדי להקים את הליגה ולפתח את שיתוף הפעולה עם המארגנים, בנינו מסרים ממוקדים לקהל הספורט המוטורי וגם לקהל לקוחות המותג, תוך הבלטת הערכים הספורטיביים החדשים של המותג. חלק גדול מההחלטה על הקמת הליגה התבססה על היכולת לקבל חשיפה איכותית ורחבה.
האסטרטגיה התקשורתית כללה מינוף הדוק, מקצועי ובזמן אמת של כל המרוצים והתוצאות. בנוסף, חיזוק מעמד המותג גם אצל קהלים חדשים ופנייה אליהם באמצעי מדיה מתחומים מגוונים ולא רק מתחום המוטוריקה והספורט.
בחמשת חודשי הליגה נמנו מעל כ-80 פרסומים איכותיים במגוון רחב של אמצעי מדיה מובילים, אתרי רכב וספורט מגזינים ותוכניות טלויזה.
הפרסומים הופיעו גם ברשתות החברתיות ושותפו על ידי נהגי הליגה והצופים.
על פי דוח של יפעת מחקרי מדיה, שוויי הפרסומים בתקשורת של הליגה הגיע למיליון וחצי שקלים.