שגרירות איחוד האמירויות

שגרירות איחוד האמירויות


פתיחת שגרירות איחוד האמירויות בישראל


הסיפור

בעקבות החתימה על הסכמי אברהם, איחוד האמירויות פתחה – לראשונה בהיסטוריה – שגרירות רשמית בתל אביב ביולי 2021. צוות דבי, שעבד עם השגריר מוחמד אל חג'ה עוד לפני פתיחת השגרירות, היה אחראי על תקשור אירוע הפתיחה החגיגי, במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ואורחים רבי מעלה נוספים.
האתגר התקשורתי היה כפול: מצד אחד להגדיל למקסימום את החשיפה לאירוע ההיסטורי תוך הדגשת המסר העיקרי של בניית השלום, ומצד שני להתמודד עם כמות אדירה של עשרות עיתונאים, מכל כלי התקשורת – ישראליים וזרים, בחלל צפוף ותחת מגבלות בריאותיות ואבטחתיות.
הפעילות התקשורתית החלה בשליחת הזמנות רשמיות לעיתונאים. ההזמנות הפכו לחדשות בפני עצמן, כשהיוו למעשה הכרזה רשמית על פתיחת השגרירות. האירוע עצמו תוכנן בקפידה, לפרטי פרטים, כך שכל כלי התקשורת יוכלו לקבל חומרים איכותיים ומעניינים. בנוסף, הוכן גיבוי בדמות צלמים מטעם השגרירות, שהפיצו חומרים לכל המערכות.
האירוע המורכב התנהל בצורה מופתית והפך לחדשות הגדולות ביותר של אותו יום, ואולי אף מעבר לכך. פתיחת השגרירות בתל אביב כיכבה בכל המהדורות ושערי העיתונים. הציטוטים של הנשיא והשגריר הובלטו והמסר שנבע מהם היה של תקווה ובניית עתיד טוב יותר.

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות