Beko

יולי 7, 2020

קבוצת דבי זכתה בתקציב יחסי הציבור של מותג BEKO

את התקציב תנהל הסמנכ”לית מרינה קפלון דיגמי, המובילה את מחלקת הצרכנות והתיירות בחברה. מותג בקו הוא השותף הראשי של מועדון הפאר ברצלונה בכדורגל.
קבוצת דבי נבחרה לניהול הפעילות התקשורתית ויחסי הציבור של מותג מוצרי החשמל הבינלאומי BEKO, הנחשב למותג המוביל באירופה במוצרי חשמל “לבנים” לבית (מוצרים הצבועים בדרך כלל בלבן או מצופים אמייל לבן, כגון מכונת כביסה, מייבש כביסה, מדיח כלים ועוד) – ופועל בלמעלה מ-140 מדינות בעולם. המותג שייך לחברת האם ארצ’ליק.
בנוסף, המותג הוא שותף ראשי של מועדון הפאר ברצלונה בכדורגל, נותן החסות הרשמי של קבוצת הכדורסל פנרבחצ’ה והספק הרשמי של ליגת האגדות (LEC). בקו מיובאת לישראל באמצעות חברת ברימאג, המשמשת כיבואן הרשמי של המותג בישראל ב-20 השנים האחרונות. את השיווק של בקו בישראל מוביל משה אייזנברג.
“אנחנו גאים על הבחירה של בקו בקבוצת דבי לניהול תקציב יחסי הציבור שלה בישראל”, מסר משה דבי, יו”ר הקבוצה. “מדובר במותג בינלאומי מוביל בשוק מוצרי החשמל בעולם בכלל ובקרב הצרכן הישראלי בפרט”. דבי מייצגת תאגידים רב-לאומיים רבים וחברות מקומיות בתחום הצרכנות והקמעונאות, וביניהם: המילטון – היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, יוניליוור, HP, מי עדן, פרטנר, גוליבר, רשת מלונות ישרוטל, קבוצת לופטהנזה ועוד.

למידע באתר אייס:
http://www.ice.co.il/hotnews/news/article/778273

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות
שינוי גודל גופנים
ניגודיות