הרשות לקידום מעמד האישה

הרשות לקידום מעמד האישה


יום האישה הבין לאומי הוא אחד העוגנים המרכזיים בלוח השנה של הרשות לקידום מעמד האישה. הרשות פועלת כל השנה לקדם את השוויון בין המינים בישראל, ויום האישה הבין לאומי הוא הזדמנות להעלות לשיח הציבורי את הנושאים בהם היא עוסקת. צוות התקשורת של הרשות החל לתכנן את המהלכים התקשורתיים לקראת יום האישה מבעוד מועד ונערך לפעילות אינטנסיבית, בשיתוף פעולה עם הרשות ובהתאם ליכולותיה.

הסיפור

צוות דבי, יחד עם הרשות בחרו בהתמודדות נשים עם מגיפת הקורונה לנושא המרכזי של יום האישה 2021 והשיח התמקד בנשים שנפגעו מהמחלה והשלכותיה. הצוות ערך סקר מטעם הרשות, שהדגים את הפגיעה שספגו נשים רבות. בנוסף, הצוות דאג לשלב את מנכ"לית הרשות, אווה מדז'יבוז', בכתבות שתוכננו להתפרסם על נשים משפיעות ומנהלות בכירות. הצוות גם שילב את מדז'יבוז' בוועידת "הנשים של המדינה" של ynet, "ידיעות אחרונות" ו"לאשה", כדמות ציבורית חשובה ומשפיעה.

סיכום

הרשות למעמד האישה קיבלה חשיפה רחבה ומשמעותית סביב יום האישה הבין לאומי, עם עשרות פרסומים בכל הפלטפורמות. גם הסקר שיזמה הרשות התפרסם והשפיע על השיח הציבורי. צוות התקשורת עמד בכל היעדים שהוצבו לו והצליח לייצר בולטות וחשיפה איכותית ללקוח בזירה תחרותית צפופה מאוד.

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות