קבוצת דבי נבחרה לנהל את יחסי הציבור של ענקית הספנות MSC Cruises בישראל

מאי 11, 2023

קבוצת דבי נבחרה לניהול מערך יחסי הציבור של ענקית הספנות Cruises  MSC בישראל 

קבוצת דבי נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית, מערך יחסי הציבור והדוברות של ענקית הספנות MSC Cruises.

MSC Cruises היא חברת הספנות השלישית בגודלה בעולם, והגדולה ביותר באירופה, דרום אמריקה, אזור המפרץ ודרום אפריקה. החברה נמצאת בבעלות של MSC GROUP, קונצרן הספנות והלוגיסטיקה המוביל בשוויץ עם למעלה מ-300 שנים של מורשת ימית. MSC Cruises מחזיקה בצי של 22 אוניות קרוז מפנקות וחדשניות ומעסיקה למעלה מ-3,000 עובדים ברחבי העולם חופשות שיט במדינות רבות ברחבי העולם, לרבות בישראל. החברה תפעיל בקיץ הקרוב שיט קבוע מדי יום ה' באונייה הגדולה ביותר שתצא מנמל חיפה.

 

מנכ"ל Cruises MSC ישראל הוא איל אטיאס.

"אנחנו מתרגשים להתחיל בעבודה המשותפת של קבוצת דבי עםCruises  MSC ומודים על הבעת האמון בנו. Cruises MSC היא אחת מחברות הספנות הגדולות בעולם, וחברת הספנות הבינלאומית היחידה המציעה חופשות שיט בינלאומיות מנמל חיפה באופן קבוע. בקיץ הקרובCruises  MSC תפעיל את האונייה הבינלאומית הגדולה ביותר מנמל חיפה ותציע חופשות שייט על בסיס שבועי לנופשים הישראלים ביעדי נופש פופולריים באגן הים התיכון ואני שמח על הבחירה בנו להיות השותפים להבאת בשורה זו לציבור הישראלי", מסר משה דבי, מייסד ויו"ר הקבוצה.

 

התקציב ינוהל תחת המשנה למנכ"ל מרינה קפלון-דיגמי, המובילה את חטיבת הקמעונאות, התיירות והלייף-סטייל בחברה ויועצת התקשורת רוית בראומן.  

קבוצת דבי היא מהמובילות בישראל בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית. החברה הוקמה לפני כ-15 שנים על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. הקבוצה היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת השיווק התקשורתית הגלובלית אדלמן (Edelman) והיא מנוהלת על ידי המנכ"ל נדב ברקוביץ'. הקבוצה מייצגת שורה ארוכה של תאגידים בינלאומיים, חברות טכנולוגיה רב-לאומיות וחברות ישראליות מובילות ממגוון מגזרים כגון יוניליוור, קימברלי קלארק, מכבי שירותי בריאות, נתיבי איילון, ישרוטל, קבוצת גוליבר, Waze, Nvidia, רשות החדשנות ועוד.

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות